Syntetyczny olej silnikowy MOTUL Specific 505.01 502.00 C3 5w40 5L do aut grupy VAG (Volkswagen, Audi, Skoda oraz Seat) oraz Ford
UWAGA!! NORMA 502.00 została zastąpiona normą 505.01
stare oleje wysyłamy do zakończenia zapasów
VOLKSWAGEN - W 100% syntetyczny olej silnikowy o zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki (Mid SAPS).
Specjalnie opracowany do silników TDI lub TD zarówno z pompowtryskiwaczami (PD), jak i tych z pompą wtryskową bez filtrów cząstek stałych (DPF), lub dla silników benzynowych o stałych przebiegach pomiędzy wymianami oleju (15 000 km).
ZASTOSOWANIE Specjalnie zaprojektowany do samochodów z silnikami TDi, które mają stały okres wymiany oleju (15.000km w Europie), do silników Diesla z turbodoładowaniem z lub bez pompowtryskiwaczy (VolkswagenPD), bez filtra cząstek stałych. Także do silników benzynowych. Do każdego rodzaju paliwa.
WŁAŚCIWOŚCI ACEA C3 VW 505 01 / 502 00505 00 502 00 505 00 505.01/502.00/505.00 502.00 505.00 FORD WSS M2C 917A WSS-M2C-917-A WSS-M2C-917A KLASA LEPKOŚCI: SAE 5W40
Oficjalna aprobata Volkswagena jest gwarancją jakości procesu tworzenia i produkcji oleju. Syntetyczna baza zapewnia doskonałe smarowanie,pozwalając przenosić dodatkowe obciążenia w rozrządzie spowodowane pracą pompowtryskiwaczy, zmniejsza tarcie i gwarantuje odporność na wysokie temperatury jakie osiągają silniki we współczesnych samochodach. Zapobiega zużyciu elementów rozrządu co pozwala zachować osiągi samochodu. Wykonany w technologii „Mid SAPS” dzięki czemu jest bardziej kompatybilny z najnowszej generacji katalizatorami. Zawiera dodatki przeciwutleniaczowi, przeciw zużyciowe, antykorozyjne i antypienne.
ZALECENIA Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta samochodu i własnym doświadczeniem. Może być mieszany z innymi olejami mineralnymi i syntetycznymi.
Specjalnie zaprojektowany do samochodów z silnikami TDi, które mają stały okres wymiany oleju (15.000km w Europie), do silników Diesla z turbodoładowaniem z lub bez pompowtryskiwaczy (VolkswagenPD), bez filtra cząstek stałych. Także do silników benzynowych. Do każdego rodzaju paliwa.
W pełni syntetyczny olej silnikowy do pojazdów osobowych o niskiej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu oraz siarki (SAPS) i przedłużonej żywotności,
Olej silnikowy Spec Premium C3 Synthetic SN/SM/CF 5W/40 produkowany jest na bazie olejów syntetycznych i najbardziej innowacyjnych pakietach dodatków uszlachetniających opartych na technologii „LOW SAPS”
Olej w technologii Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, wyposażonych w układy wtryskowe lub zasilanie gaźnikowe.
Olej silnikowy wykonany w technologii syntetycznej specjalnie opracowany w celu spełnienia wymagań technicznych pojazdów takich producentów jak Opel, BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen czy Fiat.
Syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy dedykowany do samochodów osobowych i lekkich dostawczych o zapłonie samoczynnym. Świetna kompozycja wysokojakościowych olejów bazowych z idealnie dobranym pakietem dodatków uszlachetniających zapewnia bezawaryjną pracę silnika przy zachowaniu doskonałych parametrów oleju.
W pełni syntetyczny olej silnikowy do pojazdów osobowych o niskiej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu oraz siarki (SAPS) i przedłużonej żywotności,
Wysokiej jakości olej silnikowy zaprojektowany do ochrony i czyszczenia silników oraz zapewnienia bezproblemowego rozruchu na zimno we wszystkich klimatach.