RAVENOL DCT/DSG Getriebe Fluid jest półsyntetycznym płynem przekładniowym do przekładni dwusprzęgłowych (Dual Clutch Transmission). Gwarantuje dobre właściwości smarne zarówno przy bardzo wysokich temperaturach latem, jak i przy niskich temperaturach zimą. Umożliwia praktycznie bezpoślizgową eksploatację, a przez to minimalne straty momentu obrotowego. Gwarantuje niskie zużycie i długą żywotność przekładni, a przez to oszczędność paliwa.
Wskazówki dotyczące zastosowania RAVENOL ATF DCT/DSG:
Został specjalnie opracowany do przekładni dwusprzęgłowych producentów takich jak VW/Audi, Ford, Volvo, Chrysler, Dodge, Mitsubishi oraz innych. Jest polecany do zastosowania w przekładniach DQ-250 (02E) oraz DQ-500 (0BT) zgodnie z VW Part-No. G 052 182 oraz DL-501 (0B5) zgodnie z VW Part-No. G 052 529 dla S-Tronic w pojazdach VW, Audi, Seat oraz Skoda.
Właściwości RAVENOL ATF DCT/DSG :
dobre właściwości smarne również w niskich temperaturach zimą
stabilny film smarny również przy ekstremalnych obciążeniach w szczycie lata
niskie zużycie
znakomita lepkość w różnych temperaturach
bardzo niska temperatura przepływu
niskie pienienie również w ciężkich warunkach
maksymalna ochrona przed zużyciem, korozją i spienianiem
Sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach z zaleceniem stosowania oleju wg norm: VW G 052 182 A2, Audi G 052 529 A2 S-Tronic, BMW DCTF-1, BMW 83220440214, 83222148579, 83222148578, 83222147477; FORD 1490763, FORD 1490761, FORD WSS-M2C936-A, FORD USA XT-11-QDC, FORD WSD-M2C200-D2, Chrysler 68044345 EA, Peugeot/Citroën 9734.S2 dla DCS6 (Peugeot 4007, CITROËN C-CROSSER), FIAT 9.55550-MZ6 dla TCT (Twin Clutch Transmission) w Alfa Romeo MiTo oraz Giulietta, Renault EDC (Efficiency Dual Clutch System), VOLVO 1161838, VOLVO 1161839, MITSUBISHI MZ320065, MITSUBISHI Dia-Queen SSTF-I, BOT 341, MB 236.21
Uwagi RAVENOL ATF DCT/DSG :
Wszystkie podane dane są wartościami przybliżonymi i podlegają wahaniom przyjętym w handlu. Wszystkie dane odpowiadają obecnemu stanowi wiedzy i naszego rozwoju. Zastrzega się zmiany. Wszystkie odniesienia do normy DIN służą tylko opisaniu wyrobu i nie stanowią gwarancji. W przypadkach problematycznych żądać porady technicznej.
RAVENOL ATF M 9-Serie jest olejem ATF do automatycznych skrzyni biegów wyprodukowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami zapewniającymi idealne działanie automatycznych skrzyni biegów
Wysokiej jakości i wysoce skuteczny, wielofunkcyjny syntetyczny płyn hydrauliczny z bezpopiołowymi dodatkami, opracowany do centralnych układów hydraulicznych nowoczesnych samochodów - Central Hydraulic Fluid (CHF).
W pełni syntetyczny olej przekładniowy dla dwusprzęgłowych skrzyń biegów takich marek jak Volvo, MMC i Chrysler oraz tam gdzie wymagana jest specyfikacja Forda WSS-M2C-936-A.
RAVENOL ATF SP-IV Fluid to syntetyczny olej ATF (Automatic Transmission Fluid) do przekładni automatycznych na bazie PAO (polialfaolefiny) i najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, opracowany dla 6-biegowych automatycznych przekładni Hyundai.
RAVENOL ATF 6HP Fluid jest olejem ATF do automatycznych skrzyń biegów wyprodukowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami zapewniającymi idealne działanie skrzyń automatycznych.
Płyn do automatycznej skrzyni biegów jest wysokiej jakości, zabarwionym na czerwono środkiem smarnym o specjalnej formule opartej na starannie wybranych, wysoko rafinowanych olejach bazowych, ze specjalną kombinacją dodatków uszlachetniających.
RAVENOL ATF MM SP-III Fluid to syntetyczny olej ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji opracowanym na bazie olejów hydrokrakowanych ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami.
RAVENOL ATF Type J2/S Fluid jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji, przygotowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami,
RAVENOL ATF Dexron D II jest wysokiej jakości płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowanym na bazie wysokorafinowanych olejów mineralnych i odpowiednich dodatków uszlachetniających
RAVENOL ATF 8HP Fluid jest płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji zaprojektowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami