ELF RENAULTMATIC D3 SYN jako produkt całkowicie syntetyczny posiada szereg zalet niespotykanych w klasycznych olejach do przekładni automatycznych, takich jak: wyjątkowa stabilność termiczna i odporność na utlenianie zapobiegającą powstawaniu osadów i szlamów, co wydłuża czas bezawaryjnej pracy przekładni,
wyjątkowo wysoki wskaźnik lepkości i bardzo niską temperaturę płynięcia, które zapewniają prawidłowe smarowanie i stabilną pracę w każdych warunkach klimatycznych (szczególnie w niskich temperaturach),
specjalnie zmodyfikowany współczynnik tarcia, co pozwala na precyzyjnie kontrolowane zmiany biegów bez poślizgów i hałasów, w każdych warunkach eksploatacyjnych i temperaturach otoczenia.
bardzo dobre własności antyzużyciowe, co zapobiega zużywaniu się kół zębatych, łożysk i elementów pomp,
doskonałe własności antykorozyjne i antypienne,
całkowitą neutralność w stosunku do uszczelek i metali kolorowych.
ZASTOSOWANIE ELF RENAULTMATIC D3 SYN: Jest jedynym zalecanym produktem do czterobiegowych automatycznych skrzyń biegów typu DP0 stosowanych w niektórych typach samochodów RENAULT: Clio 1998-01, Laguna 1998-03 1.6, 1.8, 1.9L TD, Scenic 1997-On 1.6, 1.8, 1.9L TD, ELF RENAULTMATIC D3 SYN może być również stosowany we wszystkich typach układów wspomagania kierownicy stosowanych w RENAULT.
RAVENOL ATF RED-1 jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji opracowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
RAVENOL ATF ULV D-M to olej do automatycznych skrzyń biegów (ATF) o ultra niskiej lepkości (ULV), opracowany na bazie PAO (polialfaolefin), estrów i wysokiej jakości olejów hydrokrakowych ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, które zapewniają doskonałe działanie automatycznej skrzyni biegów.
RAVENOL ATF MERCON V jest uniwersalnym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji przygotowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
RAVENOL ATF NS2/J1 Fluid jest pełno syntetycznym olejem CVTF (Continuosly Variable Transmision Fluid), przygotowanym na bazie PAO [Polialfaoleiny] ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitoram
RAVENOL ATF SU5 Fluid jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami, do przekładni automatycznych firmy Subaru.
RAVENOL ATF CVT KFE Fluid jest w pełni syntetycznym płynem typu CVT o niskiej lepkości ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami gwarantującymi wyśmienite funkcjonowanie automatycznych skrzyń biegów.
RAVENOL DPS Fluid jest syntetycznym płynem opracowanym z udziałem specjalnych dodatków oraz inhibitorów specjalnie do systemów z podwójną pompą (DPS – Dual Pump System) firmy Honda w zakresie Service Fill.
Doppelkupplungsgetriebe-Öl 8100 jest to olej oparty na technologii syntetycznej o wysokiej odporności na starzenie, z dobrą odpornością na powstawanie osadów.