CASTROL Power 1 4T 10w40 1L półsyntetyczny olej motocyklowy silnikowy do czterosuwów
Castrol dostarcza produkty dostosowane do niemal każdego rodzaju pojazdu. Szeroka oferta wysokiej jakości olejów Castrol to rezultat ponad 100 lat doświadczeń w doskonaleniu środków smarnych, które cały czas poddawane są ekstremalnym testom w sporcie motorowym i podczas bicia rekordów prędkości.
Od zarania sportu motocyklowego przypadającego na początek XX wieku, Castrol cały czas wyznacza nowe szlaki w technologiach środków smarnych, oraz jest liderem w tej dziedzinie.
Obecnie produkty Castrol można spotkać we wszystkich zwycięskich maszynach na całym świecie, we wszystkich klasach wyścigowych.
Cechy produktu CASTROL Power 1 4T 10w40:
Rodzaj oleju: półsyntetyczny Lepkość: 10W40
Zaawansowana formuła do 4-suwowych silników motocyklowych
Zwiększa i utrzymuje maksymalną moc silnika
Zapewnia doskonałą ochronę w ekstremalnie wysokich temperaturach
Odpowiedni zarówno do silników chłodzonych powietrzem jak i płynem
Doskonała ochrona zapobiegająca tarciu
Zgodny z wymaganiami silników wyposażonych w katalizator
Doskonała kontrola zużycia oleju
Specyfikacje CASTROL Power 1 4T 10w40:
API SJ, JASO T 903:2006 – MA2
Zastosowanie CASTROL Power 1 4T 10w40:
Castrol Power 1 4T 10W-40 to zaawansowany technologicznie półsyntetyczny olej silnikowy przeznaczony do motocykli o sportowych osiągach. Jest to najwyższej jakości olej, który dzięki formule POWER RELEASE zapewnia osiąganie i utrzymywanie maksymalnej mocy silnika. Castrol Power 1 GPS z formułą POWER RELEASE redukuje tarcie przy jednoczesnym zachowaniu optymalnych parametrów pracy mokrego sprzęgła, tym samym zapewniając skuteczny transfer mocy.
Castrol Power 1 zawiera formułę TRIZONE TECHNOLOGY™ stworzoną specjalnie dla 4-suwowych motocykli. Wydajność silnika motocykla to zsynchronizowane współdziałanie 3 elementów: silnika, sprzęgła i skrzyni biegów. Dzięki TRIZONE TECHNOLOGY™ olej ten jest przystosowany do ochrony zarówno silnika jak i sprzęgła i skrzyni biegów. Power 1 Racing 4T zapewnia doskonałą ochronę wszystkim trzem elementom narażonym na zużycie. Castrol Power 1 4T 10W-40 jest odpowiedni do wszystkich nowoczesnych silników motocyklowych wymagających specyfikacji API lub JASO.
Castrol Power 1 4T 10W-40 to zaawansowany technologicznie półsyntetyczny olej silnikowy przeznaczony do motocykli o sportowych osiągach. Jest to najwyższej jakości olej, który dzięki formule POWER RELEASE zapewnia osiąganie i utrzymywanie maksymalnej mocy silnika.
Syntetyczny olej zapewniający maksymalne osiągi czterosuwowych silników motocyklowych, pracujących w warunkach najwyższych obciążeń. Olej polecany do silników motocykli wyścigowych.
Syntetyczny olej do silników 4-suwowych, oparty na estrach , przeznaczony do mocno obciążonych silników motocyklowych, oparty na XP Technology, która zapewnia wzrost mocy i optymalną ochronę silnika i skrzyni biegów, redukuje zużycie oleju i zużycie paliwa.
Oleje motocyklowe Valvoline do czterosuwowych silników motocyklowych zostały opracowane na specjalnie wyselekcjonowanej bazie olejowej by zapewnić szybki rozruch silnika i szybkie smarowanie w szerokim zakresie temperatur. Doskonale sprawdzają się w motocyklach z "mokrym sprzęgłem".
Syntetyczny olej silnikowy VALVOLINE SYNPOWER o lepkości 10W40 przeznaczony jest do czterosuwowych silników motocyklowych, w tym także do modeli wyposażonych w mokre sprzęgło.
Półsyntetyczny olej opracowany specjalnie do smarowania nowoczesnych, wysokoobrotowych, czterosuwowych silników motocyklowych pracujących w warunkach wysokich obciążeń.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie. Wysoka lepkość wysokotemperaturowa HTHS zapewnia ochronę silnika w ciężkich warunkach pracy. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
Olej silnikowy do wszystkich nowoczesnych silników czterosuwowych w motocyklach. Technologia MC-Syn chroni silnik i przekładnię dzięki zaawansowanym dodatkom uszlachetniającym, od niskich obrotów silnika, aż do jego pełnej mocy.