Olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do najnowszych samochodów,z silnikami o dużej pojemności, z silnikami Diesla z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, lub do silników benzynowych z wtryskiem i katalizatorem. Do każdego rodzaju paliwa:benzyny, oleju napędowego, benzyny bezołowiowej i ołowiowej, LPG.
Motul 6100 Synergie Plus 10W-40 jest pierwszym olejem na świecie, który posiada aprobatę MB 229.3 w klasie lepkości 10W-40.
Standard MB 229.3 jest bardziej wymagający niż MB 229.1 w zakresie odporności oleju na starzenie się (dłuższe przebiegi między wymianami oleju), wymaga większej mocy czyszczącej/rozpuszczającej (ACEA B4) i zmniejszenia zużycia paliwa..
Standard ACEA B4 wymaga doskonałych właściwości czyszczących/rozpuszczających i lepszej lepkości oraz odporności na sadzę gwarantującej doskonałe smarowanie najnowszych silników Diesla z bezpośrednim wtryskiem paliwa. (Z wyjątkiem silników VW z pompowtryskiwaczami wymagającymi oleju co najmniej Motul Specific 505.01 5W-40).
Klasa lepkości 10W-40 w pełni odpowiada wymaganiom stawianym przez współczesne silniki benzynowe i Diesla. Wzmocniona syntetyczna baza zapewnia bardzo wysoką moc smarowania zmniejszającą tarcie, zmniejsza lotność i zapewnia odporność na wysokie temperatury jakie osiągają współczesne silniki. Zawiera dodatki przeciwutleniaczowi, antykorozyjne, przeciwzużyciowe i anty pienne.
ZALECENIA
Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta samochodu i własnym doświadczeniem. Można mieszać z innymi olejami syntetycznymi i mineralnymi.
Olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do najnowszych samochodów z silnikami o dużej pojemności, z silnikami Diesla z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, lub do silników benzynowych z wtryskiem i katalizatorem.
Olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do najnowszych samochodów,z silnikami o dużej pojemności, z silnikami Diesla z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, lub do silników benzynowych z wtryskiem i katalizatorem.
Olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do najnowszych samochodów,z silnikami o dużej pojemności, z silnikami Diesla z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, lub do silników benzynowych z wtryskiem i katalizatorem.
Olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do najnowszych samochodów,z silnikami o dużej pojemności, z silnikami Diesla z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, lub do silników benzynowych z wtryskiem i katalizatorem.
Wielosezonowy, półsyntetyczny olej silnikowy najwyższej jakości. Przeznaczony do silników benzynowyhc i wysokoprężnych bez i z turbodoładowaniem, samochodów osobowych i dostawczych. Może być stosowany w samochodach wyposażonych w katalityczny dopalacz spalin oraz zailanych paliwem LPG.
Super Leichtlauf 10W-40 Olej półsyntetyczny typu lekki bieg.Oszczędza paliwo, skutecznie chroni silnik przed zużyciem. Zapewnia błyskawiczne smarowanie przy zimnym rozruchu silnika.
Doskonałe właściwości przeciwzużyciowe oleju TOTAL QUARTZ 7000 10W40 zapewniają skuteczną ochronę silnika. Dodatki myjące i dyspergujące najnowszej generacji zasosowane w oleju TOTAL QUARTZ 7000 10W40 zapewniają czystość silnika, jednocześnie chroniąc przed spadkiem mocy.
Wielosezonowy, mineralny olej silnikowy premium SAE 10w40, z umiarkowaną liczbą detergentów.Specjalnie opracowany dla samochodów z nowszymi systemami filtracji oleju
Wielosezonowy, mineralny olej silnikowy premium SAE 10w40, z umiarkowaną liczbą detergentów.Specjalnie opracowany dla samochodów z nowszymi systemami filtracji oleju
Gulf TEC Plus 10W-40 jest zalecany do nowoczesnych wysokoobrotowych, wielo-zaworowych, silników samochodów osobowych, vanów, SUV-ów i lekkich cięŜarówek
Olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do najnowszych samochodów z silnikami o dużej pojemności, z silnikami Diesla z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, lub do silników benzynowych z wtryskiem i katalizatorem.
Wysokiej jakości olej silnikowy klasy Premium. Opracowany z wykorzystaniem technologii syntetycznej w celu zapewnienia najwyższej wydajności i ochrony we wszystkich warunkach pracy.