- Chwilowo niedostępny
Indeks: ymd650210104
YAMALUBE 4-S Semi Synthetic 4T 10W40 1L - pólsyntetyczny olej silnikowy
Półsyntetyczny olej silnikowy, unikatowa mieszanka do silników 4-suwowych, pracujących w normalnych warunkach.
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 249zł
MOBIL EXTRA 10W40 4T
Najwyższej jakości olej przeznaczony do czterosuwowych silników motocyklowych
Opis produktu
Mobil Extra 4T to najwyższej jakości semisyntetyczny olej przeznaczony do smarowania czterosuwowych silników motocyklowych, zapewniający ochronę i czystość silników pracujących we wszystkich rodzajach motocykli w każdych warunkach eksploatacyjnych.
Zalety
Mobil Extra 4T to wysokiej jakości olej silnikowy oparty o technologię syntetyczną przeznaczony do wszystkich motocyklowych silników czterosuwowych. Został stworzony zarówno w oparciu o bazy mineralne jak i syntetyczne oraz pakiet odpowiednio dobranych dodatków uszlachetniających. Gwarantuje właściwe smarowanie i prawidłowe zabezpieczenie silnika nawet w bardzo trudnych warunkach np. podczas jazdy sportowej.
Główne jego zalety, to:
Własności |
Zalety |
Wysoki poziom ochrony przeciwzużyciowej oraz skuteczna ochrona przed zjawiskami rdzy i korozji |
Wydłużona żywotność silnika |
Doskonała stabilność termiczna i wysoka odporność na utlenianie |
Ochrona przed powstawaniem szlamów i osadów |
Udoskonalone własności niskotemperaturowe |
Łatwy rozruch pojazdu w niskich temperaturach pozwalający wydłużyć żywotność silnika oraz elementów układu elektrycznego |
Zastosowanie
Mobil Extra 4T zalecany jest do smarowania wszystkich czterosuwowych silników, znajdujących zastosowanie w nowoczesnych motocyklach.
Specyfikacje
Mobil Extra 4T spełnia lub przekracza wymagania poniższych specyfikacji: |
|
API SL |
X |
JASO MA |
X |
Typowa charakterystyka fizykochemiczna
Mobil Extra 4T |
|
Klasa lepkości SAE |
10W-40 |
Lepkość kin., ASTM D 445 |
|
[cSt] w 40ºC |
98 |
[cSt] w 100ºC |
14.4 |
Wskaźnik lepkości, [-], ASTM D 2270 |
157 |
Pozostałość po spopieleniu, [wt%], ASTM D 874 |
0.9 |
Temp. płynięcia, [ºC], ASTM D 97 |
-30 |
Temp. zapłonu, [ºC], ASTM D 92 |
A |
Ciężar właściwy w 15ºC [kg/l], ASTM D 4052 |
A |
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
---|---|---|---|
InPost Paczkomaty 24/7 | InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 12,99 zł |
InPost - Kurier | InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 14,99 zł |
DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł | |
Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok, ul. Hetmańska 70 | Za darmo! | |
Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: ymd650210104
Półsyntetyczny olej silnikowy, unikatowa mieszanka do silników 4-suwowych, pracujących w normalnych warunkach.
Indeks: OLE000761
W 100% syntetyczny olej wykonany z estrowych olejów bazowych. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie.
Indeks: OLE001833
MANNOL 4-Takt Plus to wyskowydajny półsyntetyczny olej do smarowania czterosuwowych silników nowoczesnych motocykli, quadów, skuterów i innych
Indeks: OLE000891
Syntetyczny olej zapewniający maksymalne osiągi czterosuwowych silników motocyklowych, pracujących w warunkach najwyższych obciążeń. Olej polecany do silników motocykli wyścigowych.
Indeks: OLE001893
Syntetyczny olej do silników 4-suwowych, oparty na estrach , przeznaczony do mocno obciążonych silników motocyklowych, oparty na XP Technology, która zapewnia wzrost mocy i optymalną ochronę silnika i skrzyni biegów, redukuje zużycie oleju i zużycie paliwa.
Indeks: OLE000592
AMSOIL 10W40 Advanced Synthetic Motorcycle Oil jest produktem dla wszystkich którzy oczekuję najlepszej bezkompromisowej jakości smarowania silnika motocyklowego.
Indeks: OLE000101
Olej częściowo syntetyczny wzbogacony o hydrokrakingowane bazy olejowe w celu podniesienia ochrony silnika i przedłużenia trwałości skrzyni biegów.
Indeks: OLE002600
W pełni syntetyczny olej do motocyklowych silników czterocylindrowych.
Indeks: OLE001782
Olej silnikowy do wszystkich nowoczesnych silników czterosuwowych w motocyklach. Technologia MC-Syn chroni silnik i przekładnię dzięki zaawansowanym dodatkom uszlachetniającym, od niskich obrotów silnika, aż do jego pełnej mocy.