Brak produktów
Katalog
Castrol ATF Dex II Multivehicle jest olejem do automatycznych skrzyń biegów który może być użyty do szerokiej gamy automatycznych skrzyń biegów i układów wspomagania kierownicy.
Castrol ATF Multivehicle jest olejem do automatycznych skrzyń biegów dedykowany do większości Japońskich aplikacji wymagających wyższego poziomu odporności na wibracje i drgania niż skrzynie pochodzące z Europy i US.
Castrol Transmax Dex III Multivehicle został opracowany do automatycznych skrzyń biegów wyprodukowanych przez GM przed 2005 rokiem oraz do skrzyń z lat 1983-1996 gdzie jest wymagana specyfikacja Dexron® (II lub III) lub Mercon.
W pełni syntetyczny olej przekładniowy dla dwusprzęgłowych skrzyń biegów takich marek jak Volvo, MMC i Chrysler oraz tam gdzie wymagana jest specyfikacja Forda WSS-M2C-936-A.
Castrol Transmax Z różni się od zwykłych olejów przekładniowych ATF stuprocentową odpornością na ścinanie. Konwencjonalne oleje ATF tracą 35% swojej lepkości już po pierwszych 5.000 km przebiegu. Skutkiem tego jest powstawanie osadów oraz szybsze zużywanie się przekładni.
ELFMATIC G3 jest zalecany do przekładni automatycznych, sprzęgieł hydraulicznych, układów wspomagania przekładni kierowniczych oraz innych układów hydraulicznych w samochodach osobowych, ciężarowych, dostawczych, itp.
Specjalny olej do automatycznych skrzyń biegów Renault i układów wspomagania kierownicy.
ELF RENAULTMATIC D3 SYN jako produkt całkowicie syntetyczny posiada szereg zalet niespotykanych w klasycznych olejach do przekładni automatycznych
ENEOS ECO-ATF to niskolepkościowy olej przekładniowy do skrzyń automatycznych wspomagający oszczędzanie paliwa.
Syntetyczny olej do przekładni automatycznych stworzony dla nowszych (po 1997 r.), ale również starszych skrzyń marki General Motors i Ford, odpowiedni również do wielu innych samochodów i czterokołowców.
FEBI 08971 AUTOMATYCZNE SKRZYNIE BIEGÓW DB
Syntetyczny olej przekładniowy klasy ATF. Dedykowany do przekładni Volkswagen G 052 162 A2 MB 236.
FEBI 29449 do automatycznej skrzyni biegów DB 1L
Kolor - czerwony Pojemność [litr] - 1 specyfikacja: ATF 3353, VW TL 501 60, Ford M2C922-A1, MB 236.81, DEXRON III
Olej automatycznej skrzyni biegów ATF czerwony 1 litr FEBI 29934
Olej do automatycznej skrzyni biegów - czerwony
Olej do automatycznej skrzyni biegów - czerwony
W maju 2010 roku do oferty firmy Febi wszedł bardzo poszukiwany olej przekładniowy do skrzyń biegów DSG. Do tej pory można było go kupić jedynie w serwisach autoryzowanych VW.
W maju 2010 roku do oferty firmy Febi wszedł bardzo poszukiwany olej przekładniowy do skrzyń biegów DSG. Do tej pory można było go kupić jedynie w serwisach autoryzowanych VW.
Oryginalny olej przekładniowy GM DEXRON VI stosowany również do układów wspomagania. Kolor czerwony
Gulf Multi Vehicle ATF jest cieczą syntetyczną zaprojektowaną do bardzo wielu typów automatycznych przekładni. Specjalnie dobrany pakiet dodatków
Gulf Multi Vehicle ATF jest cieczą syntetyczną zaprojektowaną do bardzo wielu typów automatycznych przekładni. Specjalnie dobrany pakiet dodatków
Doppelkupplungsgetriebe-Öl 8100 jest to olej oparty na technologii syntetycznej o wysokiej odporności na starzenie, z dobrą odpornością na powstawanie osadów.
Doppelkupplungsgetriebe-Öl 8100 jest to olej oparty na technologii syntetycznej o wysokiej odporności na starzenie, z dobrą odpornością na powstawanie osadów.
Wysokiej jakościolej wyprodukowany w oparciu o hydrokrakowaną bazę oraz najwyższej jakości dodatki.
Wysokiej jakości olej wyprodukowany w oparciu o hydrokrakowaną bazę oraz najwyższej jakości dodatki.
Wysokiej jakościolej wyprodukowany w oparciu o hydrokrakowaną bazę oraz najwyższej jakości dodatki.
Jest to nowoczesny olej o niskiej lepkości do automatycznych skrzyń biegów.
Przekładniowy olej przeznaczony do stosowania w automatycznych przekładniach samochodowych pojazdów użytkowych oraz maszyn rolniczych
Przekładniowy olej przeznaczony do stosowania w automatycznych przekładniach samochodowych pojazdów użytkowych oraz maszyn rolniczych
Całoroczny olej najwyższej jakości, przeznaczony do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów marek Mitsubishi, Kia, Hyundai, dla których producenci samochodów przepisują stosowanie płynów ATF SP-III.