RAVENOL Scooter 2T 4L- motocyklowy olej do mieszanki do dwusuwa skuterów
RAVENOL SCOOTER 2-Takt Semisynth jest wysokiej jakości półsyntetycznym „samomieszalnym” olejem silnikowym powstałym z połączenia specjalnych estrów i PIB (poliizobutylen), opartym na bazie olejów mineralnych i syntetycznych ze skutecznie obniżającymi zawartość popiołu dodatkami do silników dwusuwowych.
Wskazówki dotyczące zastosowania RAVENOL Scooter 2T: Zasadniczo można stosować jako mieszankę z normalną benzyną w stosunku 1:75. Nadaje się szczególnie do smarowania chłodzonych powietrzem lub cieczą wysokoobrotowych silników dwusuwowych pojazdów dwukołowych w warunkach dużego obciążenia, do układów smarowania z dozownikiem oleju lub bez dozownika.
Właściwości RAVENOL Scooter 2T:
należyte smarowanie wszystkich części silnika
silne działanie czyszczące, utrzymujące komorę spalania oraz kanały dolotowe i wydechowe wolne od osadów i nagaru
czyste świece zapłonowe dbają o optymalne osiągi silnika
Specyfikacja: API TC, ISO-L-EGC Dopuszczenia: JASO 049RAV150 Sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach z zaleceniem stosowania oleju wg norm: JASO FC, Aprilia, Honda, Kymco, Peugeot, Piaggio, Suzuki, Vespa, YAMAHA
RAVENOL SCOOTER 2-Takt Semisynth jest wysokiej jakości półsyntetycznym „samomieszalnym” olejem silnikowym powstałym z połączenia specjalnych estrów i PIB (poliizobutylen),
Olej który został stworzony z myślą o silnikach pracujących na granicy wytrzymałości w wysokich momentach obrotowych przy bardzo dużej temperaturze ze starannie wybranych syntetycznych olejów bazowych.
Castrol Power 1 Scooter 2T jest wysokiej jakości półsyntetycznym olejem dedykowanym do niewielkich, ale bardzo wymagających silników dwusuwowych, ze szczególnym uwzględnieniem silników w skuterach.
W pełni syntetyczny olej stworzony specjalnie z myślą o układach z dozownikiem lub wtryskiem oleju. Może być również używany do sporządzania mieszanki. Spełnia wymagania norm JASO FD oraz ISO-L-EGD.
Syntetyczny olej do silników dwusuwowych przeznaczony do silników chłodzonych powietrzem lub wodą z wtryskiem oleju jak i z systemem wstępnego mieszania w silnikach motocyklowych i skuterach śnieżnych.
W 100% syntetyczny olej Double-Ester-Technology. Specjalnie opracowany do wszystkich wyczynowych silników motocykli Off Road pracujących przy wysokim obciążeniu mechanicznym i wysokich obrotach.