Borygo Premium Extended Life, produkowany na bazie Havoline XLB, zapenia długotrwałą ochronę przed mrozem i korozją.
Płyn może być stosowany w silnikach spalinowych wyposażonych w układy chłodzenia z aluminium, miedzi oraz ich stopów. Jest on w szczególności zalecany do bardzo nowoczesnych silników spalinowych, wymagających dobrej ochrony podczas eksploatacji samochodu w bardzo trudnych warunkach. Płyn jest kompatybilny z większością płynów do chłodnic produkowanych z wykorzystaniem glikolu etylenowego.
Płyn spełnia normy producentów, m.in.: Ford (WSS-M97B44-D), Opel - GM (GM 6277M), Isuzu, VW TL774F (G12+), Deutz 0199-99-115/6, Komatsu 07.892 (2009), Man B&W AG D36 5600, Volvo AB Renault trucks 41-01-001 Type D.
Gotowy do użycia nowoczesny płyn do chłodnic samochodowych, cechujący się wysokimi parametrami użytkowymi. Może być mieszany z innymi płynami do chłodnic wykonanymi na bazie glikolu etylenowego niezależnie od koloru.
RAVENOL TTC Traditional Technology Coolant Premix -40oC to gotowy do użycia, wstępnie rozcieńczony płyn do chłodnic oparty na glikolu etylenowym, niezawierającym fosforanów, azotynów i amin, sformułowanym na bazie sprawdzonych dodatków, jako płyn o przedłużonym okresie użytkowania.
K2 KULER -35°C to nowoczesny, a zarazem uniwersalny, gotowy do użycia płyn chłodniczy, cechujący się bardzo wysokimi parametrami użytkowymi nagrodzony złotymi medalami na Międzynarodowych Targach Wynalazków w Brukseli, Genewie i Seulu.
Najnowszej generacji płyn do chłodnic Petrygo PRIME G12++ o wydłużonym działaniu. Oparty jest na technologii kwasów organicznych i krzemianów powodujących przyspieszoną i wzmocnioną ochronę przeciw korozji i kawitacji
Płyn do chłodnic Hart G13 to mieszanka nieorganicznych inhibitorów korozyjnych, przeciwutleniaczy oraz dodatków poprawiających przewodność cieplną, przeznaczona do stosowania w układach chłodzenia silników benzynowych, diesla, gazowych oraz innych systemach wymiany ciepła.