ORLEN Hipol GL4 80W90 1L - olej przekładniowy do skrzyni biegów manualnej i mostu
Charakterystyka ORLEN Hipol GL4 80W90:
Mineralny olej do przekładni samochodowych zapewniający bardzo dobre własności smarne, przeciwrdzewne, wysoką odporność na utlenianie oraz wysoką zdolność do przenoszenia obciążeń
Zastosowania ORLEN Hipol GL4 80W90:
Przeznaczony jest do smarowania przekładni pojazdów mechanicznych, szczególnie skrzyń biegów oraz przekładni głównych samochodów osobowych, ciężarowych oraz maszyn do prac ziemnych pracujących w trudnych warunkach eksploatacji, tj. przy:
dużych prędkościach i małym momencie obrotowym
małych prędkościach i wysokim momencie obrotowym
oraz w tych maszynach i urządzeniach, do których producent zaleca olej klasy GL-4 wg API
Mineralny olej do przekładni samochodowych zapewniający bardzo dobre własności smarne, przeciwrdzewne, wysoką odporność na utlenianie oraz wysoką zdolność do przenoszenia obciążeń
Mineralny olej do przekładni samochodowych zapewniający bardzo dobre własności smarne, przeciwrdzewne, wysoką odporność na utlenianie oraz wysoką zdolność do przenoszenia obciążeń
Oleje przekładniowe Valvoline są wytwarzane z wysokiej jakości bazy olejowej oraz dodatków uszlachetniających, zapewniając doskonałą pracę i ochronę przekładni.
Shell Spirax S2 A jest olejem przekładniowym o szerokim zastosowaniu w wielu rodzajach mostów napędowych stosowanych w pojazdach pracujących w trudnych warunkach
Oleje TRANSELF TYPE B są zalecane do wysoce obciążonych mechanicznych skrzyń biegów, tylnych osi (przekładni hypoidalnych), mechanizmów różnicowych, skrzyń rozdzielczych i innych przekładni samochodowychi stacjonarnych, w których wymagany jest olej klasy EP, spełniający wymagania normy API GL-5.
Nowoczesny mineralny olej przekładniowy. Zalecany także do przekładni stożkowych, uszlachetniony dodatkami uodporniającymi na duże naciski (EP), dzięki temu daje znakomitą ochronę przed zużyciem.
Olej przekładniowy o lepkości 80W90 klasy GL-5. Shell Spirax S3 AX jest olejem zapewniającym oszczędność paliwa, opracowanym specjalnie pod kątem wymagań najnowszych konstrukcji układów przeniesienia napędu.