Shell Spirax S3 AX 80W-90 jest doskonałej jakości, wielozadaniowym olejem przekładniowym o szerokim spektrum zastosowania, tak w wysokoobciążonych mostach napędowych, jak i w skrzyniach biegów pojazdów i maszyn drogowych wymagających klasy jakości SAE 80W-90.
Zastosowanie - Wielozadaniowość Shell Spirax S3 AX 80W-90 może być używany w szeregu aplikacjach przekładniowych gdzie wymagana jest klasa jakości GL-5 oraz klasa lepkości 80W-90, 90 lub 80W, w przypadku wymogów klasy lepkości 75W-90 można go stosować tylko wówczas gdy nie są potrzebne właściwości niskotemperaturowe. - Długie okresy między wymianami Zaawansowany pakiet dodatków zastosowany w produkcie Shell Spirax S3 AX 80W-90 zapewnia długotrwałą ochronę układów przekładniowych oraz dużą odporność na utlenianie co daje długie okresy między wymianami. - Maksymalne wydłużenie eksploatacji przekładni Właściwości przeciwzatarciowe, antypittingowe doskonale zabezpieczają układy mechaniczne przedłużając ich używalność.
Specyfikacje i dopuszczenia MB 235.6, MAN 342 typ M2, ZF TE-ML: 05A, 07A, 16C, 17B, 19B, 21A, API GL-5, US Military MIL-L-2105D
Ochrona środowiska Nie wylewać zużytego oleju do ścieków, zbiorników wodnych, na ziemię. Usuwać zużyty olej z pomocą jednostek recyklingu.
Bezpieczeństwo pracy Informacje dotyczące Bezpieczeństwa i Higieny użytkowania znajdują się w Karcie Charakterystyki.
Olej przekładniowy o lepkości 80W90 klasy GL-5. Shell Spirax S3 AX jest olejem zapewniającym oszczędność paliwa, opracowanym specjalnie pod kątem wymagań najnowszych konstrukcji układów przeniesienia napędu.
Oleje przekładniowe Valvoline są wytwarzane z wysokiej jakości bazy olejowej oraz dodatków uszlachetniających, zapewniając doskonałą pracę i ochronę przekładni.
Oleje TRANSELF TYPE B są zalecane do wysoce obciążonych mechanicznych skrzyń biegów, tylnych osi (przekładni hypoidalnych), mechanizmów różnicowych, skrzyń rozdzielczych i innych przekładni samochodowychi stacjonarnych, w których wymagany jest olej klasy EP, spełniający wymagania normy API GL-5.
Mineralny olej do przekładni samochodowych zapewniający bardzo dobre własności smarne, przeciwrdzewne, wysoką odporność na utlenianie oraz wysoką zdolność do przenoszenia obciążeń