MILLERS OILS Motorsport CRX LS 75w140 NT+ 1L syntetyczny olej przekładniowy do skrzyni biegów i dyfra
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy typu “heavy duty” zawierający modyfikatory tarcia dla szper typu płytkowego. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy (technologia Nanodrive Ultra Low Friction). Dodatkowa ochrona przeciw uderzeniom przy zmianie biegów (shock protection) w skrzyniach kłowych.
Stosowanie MILLERS OILS CRX LS 75w140 NT+:
Do użytku w wyczynowych skrzyniach biegów i dyferencjałach które są mocno obciążone, lub pracują w trudnych warunkach, jak np. wyścigi długodystansowe lub rajdy w samochodach o dużej mocy i momencie obrotowym, wymagających oleju z dodatkami dla szper płytkowych. Skrzynie manualne ze szperami, zsynchronizowane, kłowe, sekwencyjne, skrzynie reduktorowe, dyferencjały hipoidalne ze szperami, które wymagają oleju API GL4 lub GL5. Znakomity do przekładni takich jak: Hewland, Xtrac, Glebe Transmissions, ZF, Tran X, Elite Transmissions, Samsonas, KAPS.
Korzyści MILLERS OILS CRX LS 75w140 NT+:
testy w laboratorium wykazały o 15% niższy współczynnik tarcia, oraz o 17% większą ochronę komponentów przed zużyciem niż dotychczasowy olej NT
zapewnia łatwiejsze wbijanie biegów w skrzyniach kłowych, redukuje hałas, szarpanie
dobre właściwości nawet przy zimnym oleju
znakomita odporność na utlenianie, wysoka stabilność termiczna
dodatki NT+ zapewniają znakomitą ochronę “dog ringów” oraz zębatek, a bardzo niskie opory redukują temperaturę pracy skrzyni
bardzo niski współczynnik tarcia oraz bardzo niskie opory redukują temperaturę pracy skrzyni
znakomita ochrona płytek w szperach
Parametry MILLERS OILS CRX LS 75w140 NT+:
API GL5, API GL4, API MT-1, MIL-PRF-2105E, ZF TE-ML-05B, ZF TE-ML-05D (Limited Slip), ZF TE-ML-07A, ZF TE-ML-12B, ZF TE-ML-16F, ZF TE-ML-17B Lepkość SAE…75w140 Gęstość przy 15 C…0,887 Lepkość kinematyczna w 100 C…24,2 cSt Lepkość w/g Brookfield przy -40 C: 117000 mPas
AMSOIL Severe Gear to 100% syntetyczny olej przekładniowy o najmocniejszym pakiecie przeciwzatarciowym (EP) na rynku. Specjalnie opracowany do wymagających zadań, takich jak holowanie przyczep, przewożenie ciężkich ładunków, jazda terenowa z napędem 4x4, jazda wyścigowa.
RAVENOL Getriebeoel SLS SAE 75W-140 GL 5 LS jest wielosezonowym, syntetycznym olejem klasy GL-5 przeznaczonym do mocno obciążonych przekładni hipoidalnych, manualnych skrzyń biegów, mechanizmów różnicowych oraz przekładni zębatych walcowych i stożkowych w pojazdach i maszynach, a także do przekładni kierowniczych, gdzie dodatkowo wymagane są właściwości...
Wysokiej jakości olej przekładniowy wyprodukowany z bazy syntetycznej oraz najwyższej jakości dodatków, charakteryzuje się odpornością na duże naciski.
Mannol Maxpower 4x4 75W-140 GL-5 - w pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej przekładniowy do smarowania wszystkich typów mechanizmów różnicowych, włączając te z wyższym tarciem gdzie używany jest "ASR Oil API GL5"
RAVENOL Getriebeoel SLS SAE 75W-140 GL 5 LS jest wielosezonowym, syntetycznym olejem klasy GL-5 przeznaczonym do mocno obciążonych przekładni hipoidalnych, manualnych skrzyń biegów, mechanizmów różnicowych oraz przekładni zębatych walcowych i stożkowych w pojazdach i maszynach, a także do przekładni kierowniczych, gdzie dodatkowo wymagane są właściwości...