OLE000208
Nowy produkt
100% SYNTHETIC
Do silników benzynowych i Diesla spełniających normy emisji EURO IV i V
DOSTĘPNY
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 13 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 13 punktów może być zamienione na jeden bon o wartości 1,30 zł.
MOTUL 8100 X-CLEAN C3 5W40 5L
100% SYNTHETIC
Do silników benzynowych i Diesla spełniających normy emisji EURO IV i V
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
MOTUL 8100 X-CLEAN C3 5W40 5L
100% SYNTHETIC
Do silników benzynowych i Diesla spełniających normy emisji EURO IV i V
PRZEZNACZENIE | SAMOCHODY OSOBOWE |
KLASA LEPKOŚCI | 5W40 |
KLASA JAKOŚCI WG KLASYFIKACJI API | SN |
APROBATY | BMW LL-04, FORD 917A, GM Dexos 2, MB 229.51, PORSCHE A 40, RENAULT RN 0700, RENAULT RN 0710, VW 502.00, VW 505.00, VW 505.01 |
KLASA JAKOŚCI WG KLASYFIKACJI ACEA | C3 |
RODZAJ OLEJU | SYNTETYCZNE |
POJEMNOŚĆ | 5L |
W 100% syntetyczny olej silnikowy (Mid-SAPS) specjalnie opracowany aby spełnić wymagania filtrów cząstek stałych (DPF) oraz katalizatorów trójfunkcyjnych (TWC). Do pojazdów wyposażonych w silniki Diesla z bezpośrednim wtryskiem paliwa oraz do silników benzynowych spełniających wymagania EURO IV oraz EURO V wymagających oleju klasy ACEA C3 o wysokiej lepkości wysokotemperaturowej HTHS. Przystosowany do przedłużonych przebiegów międzywymianowych.
WŁASNOŚCI
STANDARDY: ACEA C3 API SN
APROBATY: BMW Long Life-04L
Ford WSS M2C 917A
GM-OPEL dexos2
MB-Approval 229.51
Porsche A40
Renault RN0700 RN 0700 RN 0710
Renault RN0710
VW 502 00 – 505 00 – 505 01 502.00 505.00 505.01502.00/505.00/505.01
5535.S2
ZALECENIA: KIA / HYUNDAI, HONDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, SSANGYONG
Silniki spełniające normy emisji spalin EURO IV wyposażone są w bardzo czułe systemy utylizacji spalin:
• Siarka i fosfor spowalniają działanie katalizatora i mogą doprowadzić do uszkodzenia elementów katalizatora co prowadzi do nieskutecznego oczyszczania spalin.
• Popioły siarczanowe blokują filtr cząstek stałych co powoduje skrócenie czasu regeneracji, powoduje zwiększenie zużycia paliwa i zmniejszenie mocy silnika.
ACEA stworzyła standard ACEA C3 dla olejów o wysokiej lepkości HTHS (>3.5 mPa.s), zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki (Mid SAPS), odpowiednich do stosowania w silnikach z nowoczesnymi układami oczyszczania spalin.
Oleje spełniające normy ACEA C3 są przystosowane do wydłużonych przebiegów między wymianami.
Brak metod dostawy dla tego produktu.