RAVENOL VSI 5W40 CleanSynto USVO 5L - syntetyczny olej silnikowy
RAVENOL VSI SAE 5W-40 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Zmniejsza opory pracy, zużycie mechaniczne i zużycie paliwa. Dzięki nowej formulacji zapewnia bezpieczny film smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach pracy i chroni przed korozją oraz stratami oleju przez utlenianie lub koksowanie. Posiada także doskonałą charakterystykę zimnego rozruchu. Zapewnia wyższy poziom bezpieczeństwa, gwarantując trwałą ochronę silnika w ruchu miejskim i na autostradzie. Pozwala na wydłużone interwały wymian zgodnie z zaleceniami producenta.
Wskazówki dotyczące zastosowania RAVENOL VSI 5W40 CleanSynto USVO:
Wielosezonowy olej stworzony specjalnie do stosowania w nowoczesnych silnikach benzynowych i Diesla z turbodoładowaniem a także z katalizatorem.
Właściwości RAVENOL VSI 5W40 CleanSynto USVO:
wysoka ochrona przed zużywaniem się elementów
oszczędność paliwa niższym oporom pracy silnika
wspaniałe cechy myjące i dyspergujące
zapobieganie powstawaniu osadów
długa żywotność dzięki wysokiej odporności oksydacyjnej
doskonałe własności podczas rozruchu zimnego silnika
bardzo dobry stosunek temperatura-lepkość
niskie parowanie
może być stosowany w silnikach samochodów wyposażonych w katalizator
Klasyfikacja jakościowa / Aprobaty / Specyfikacje / Nr. OEM:
Klasa jakości :
API SN/CF, ACEA A3/B4, Licencja: API SN
Aprobaty:
MB 229.3, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40 (ważne dla wszystkich samochodów od 1994 z wyjątkiem Cayenne V6 oraz wszystkich samochodów hybrydowych z wydłużonym okresem wymiany oleju; z wyjątkiem samochodów z silnikiem Diesla), Renault RN0700/RN0710
Specyfikacje:
MB 229.5 / MB 226.5, BMW Longlife-01, Opel GM-LL-B-025, Fiat 9.55535-H2, Chrysler MS-10850, MS-10896, PSA B71 2296
RAVENOL VSI SAE 5W-40 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
RAVENOL VSI SAE 5W-40 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Olej Castrol Edge 5W40 jest olejem wytworzonym w syntetycznej technologii odpowiednim dla silników benzynowych i diesla gdzie rekomendowany jest poziom API SM/CF, ACEA A3/B4, C3.Jest odpowiedni również dla poprzedzających je specyfikacji.
Nowoczesny olej silnikowy stworzony w Technologii Syntetycznej ELF, całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla (bez DPF, FAP) koncernów MERCEDES BENZ, VOLKSWAGEN, PORSCHE(benzynowe)
Olej silnikowy Selenia K Pure Energy 5W40 to syntetyk o niskiej zawartości popiołów ( Low Saps).
Dedykowany do samochodów Alfa Romeo/Fiat/Lancia Euro 5
100%SYNTHESE Do silników benzynowych i Diesla
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów,z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem.
Castrol MAGNATEC 5W-30 A5 jest odpowiedni do użycia w silnikach benzynowych i diesla, gdzie producent zaleca stosowanie oleju zgodnego z wymaganiami ACEA A1/B1, A5/B5, API SN, ILSAC GF-5 lub wcześniejszymi.
Innowacyjny uniwersalny olej silnikowy premium zawierający estry do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez, w tym „stary”; marki i wysoki przebieg. Zaprojektowany na podstawie wymagań europejskich producentów.
W pełni syntetyczny olej silnikowy do pojazdów osobowych o niskiej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu oraz siarki (SAPS) i przedłużonej żywotności,
Syntium 3000 AV 5W-40 firmy PETRONAS jest olejem typu mid SAPS, który nadaje się do wszystkich rodzajów samochodów osobowych, w tym samochodów z silnikami benzynowymi i Diesla (wyposażone w układy do obróbki następczej spalin) oraz najnowszych samochodów wyczynowych
Ten olej gwarantuje szybkie i stabilne smarowanie oraz wysoką stabilność termiczną w warunkach długotrwałego, dużego obciążenia przy szerokim zakresie temperatur.
100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do silników wykorzystujących propanbutan (LPG), metan (CNG) lub benzynę. Znacznie przewyższa obowiązujące normy. Odporny na wysokie temperatury. Niskie poziomy siarczanu popiołu fosforu i siarki