Syntetyczny olej silnikowy MOTUL Specific 505.01 502.00 C3 5w40 5L do aut grupy VAG (Volkswagen, Audi, Skoda oraz Seat) oraz Ford
UWAGA!! NORMA 502.00 została zastąpiona normą 505.01
stare oleje wysyłamy do zakończenia zapasów
VOLKSWAGEN - W 100% syntetyczny olej silnikowy o zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki (Mid SAPS).
Specjalnie opracowany do silników TDI lub TD zarówno z pompowtryskiwaczami (PD), jak i tych z pompą wtryskową bez filtrów cząstek stałych (DPF), lub dla silników benzynowych o stałych przebiegach pomiędzy wymianami oleju (15 000 km).
ZASTOSOWANIE Specjalnie zaprojektowany do samochodów z silnikami TDi, które mają stały okres wymiany oleju (15.000km w Europie), do silników Diesla z turbodoładowaniem z lub bez pompowtryskiwaczy (VolkswagenPD), bez filtra cząstek stałych. Także do silników benzynowych. Do każdego rodzaju paliwa.
WŁAŚCIWOŚCI ACEA C3 VW 505 01 / 502 00505 00 502 00 505 00 505.01/502.00/505.00 502.00 505.00 FORD WSS M2C 917A WSS-M2C-917-A WSS-M2C-917A KLASA LEPKOŚCI: SAE 5W40
Oficjalna aprobata Volkswagena jest gwarancją jakości procesu tworzenia i produkcji oleju. Syntetyczna baza zapewnia doskonałe smarowanie,pozwalając przenosić dodatkowe obciążenia w rozrządzie spowodowane pracą pompowtryskiwaczy, zmniejsza tarcie i gwarantuje odporność na wysokie temperatury jakie osiągają silniki we współczesnych samochodach. Zapobiega zużyciu elementów rozrządu co pozwala zachować osiągi samochodu. Wykonany w technologii „Mid SAPS” dzięki czemu jest bardziej kompatybilny z najnowszej generacji katalizatorami. Zawiera dodatki przeciwutleniaczowi, przeciw zużyciowe, antykorozyjne i antypienne.
ZALECENIA Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta samochodu i własnym doświadczeniem. Może być mieszany z innymi olejami mineralnymi i syntetycznymi.
Specjalnie zaprojektowany do samochodów z silnikami TDi, które mają stały okres wymiany oleju (15.000km w Europie), do silników Diesla z turbodoładowaniem z lub bez pompowtryskiwaczy (VolkswagenPD), bez filtra cząstek stałych. Także do silników benzynowych. Do każdego rodzaju paliwa.
Spec Gold Synthetic SN/SM/CF 5W/40 to nowoczesny, syntetyczny olej silnikowy produkowany na bazie najlepszej jakości baz syntetycznych oraz specjalnie dobranego pakietu dodatków uszlachetniających
W pełni syntetyczny olej lekkiego biegu do nowoczesnych silników. Redukuje zużycie paliwa. Zapewnia stabilną lepkość w bardzo szerokim zakresie temperatur. Optymalne smarowanie zostaje zachowane nawet w skrajnych temperaturach.
Castrol Magnatec 5W40 to w pełni syntetyczny olej, który dzięki formule „Inteligentnych Molekuł” zapewnia ciągłą ochronę silnika już od chwili rozruchu.Magnatec z formułą „Inteligentnych Molekuł” sprawi, że samochód pozostanie w doskonałej kondycji na dłużej.
W pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy do silników benzynowych i Diesel. Wykonany na 100% bazie syntetycznej , w tym synergicznej mieszance trzech estrów oraz dodatkach uszlachetniających zapewniających maksymalne osiągi.
Wysokiej jakości olej silnikowy zaprojektowany do ochrony i czyszczenia silników oraz zapewnienia bezproblemowego rozruchu na zimno we wszystkich klimatach.
TITAN SUPERSYN 5W40 to uniwersalny, nowoczesny olej do zastosowania w silnikach benzynowych i diesla, również turbodoładowanych. Zapewnia łatwy rozruch w niskich temperaturach otoczenia oraz ogranicza zużycie paliwa.
100%SYNTHESE Do silników benzynowych i Diesla
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów,z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem.
Innowacyjny uniwersalny olej silnikowy premium zawierający estry do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez, w tym „stary”; marki i wysoki przebieg. Zaprojektowany na podstawie wymagań europejskich producentów.