Syntetyczny olej silnikowy MOTUL Specific 505 01 502 00 C3 5w40 1L do aut grupy VAG (Volkswagen, Audi, Skoda oraz Seat) oraz Ford
VOLKSWAGEN - W 100% syntetyczny olej silnikowy o zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki (Mid SAPS).
Specjalnie opracowany do silników TDI lub TD zarówno z pompowtryskiwaczami (PD), jak i tych z pompą wtryskową bez filtrów cząstek stałych (DPF), lub dla silników benzynowych o stałych przebiegach pomiędzy wymianami oleju (15 000 km).
ZASTOSOWANIE Specjalnie zaprojektowany do samochodów z silnikami TDi, które mają stały okres wymiany oleju (15.000km w Europie), do silników Diesla z turbodoładowaniem z lub bez pompowtryskiwaczy (VolkswagenPD), bez filtra cząstek stałych. Także do silników benzynowych. Do każdego rodzaju paliwa.
WŁAŚCIWOŚCI ACEA C3 VW 505 01 / 502 00505 00 502 00 505 00 505.01/502.00/505.00 502.00 505.00 FORD WSS M2C 917A WSS-M2C-917-A WSS-M2C-917A KLASA LEPKOŚCI: SAE 5W40
Oficjalna aprobata Volkswagena jest gwarancją jakości procesu tworzenia i produkcji oleju. Syntetyczna baza zapewnia doskonałe smarowanie,pozwalając przenosić dodatkowe obciążenia w rozrządzie spowodowane pracą pompowtryskiwaczy, zmniejsza tarcie i gwarantuje odporność na wysokie temperatury jakie osiągają silniki we współczesnych samochodach. Zapobiega zużyciu elementów rozrządu co pozwala zachować osiągi samochodu. Wykonany w technologii „Mid SAPS” dzięki czemu jest bardziej kompatybilny z najnowszej generacji katalizatorami. Zawiera dodatki przeciwutleniaczowi, przeciw zużyciowe, antykorozyjne i antypienne.
ZALECENIA Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta samochodu i własnym doświadczeniem. Może być mieszany z innymi olejami mineralnymi i syntetycznymi.
Specjalnie zaprojektowany do samochodów z silnikami TDi, które mają stały okres wymiany oleju (15.000km w Europie), do silników Diesla z turbodoładowaniem z lub bez pompowtryskiwaczy (VolkswagenPD), bez filtra cząstek stałych. Także do silników benzynowych. Do każdego rodzaju paliwa.
Olej syntetyczny przeznaczony do silników wysokoprężnych bez filtra cząstek stałych DPF oraz silników benzynowych marki Renault wyposażonych w turbosprężarkę.
Olej silnikowy Selenia K Pure Energy 5W40 to syntetyk o niskiej zawartości popiołów ( Low Saps).
Dedykowany do samochodów Alfa Romeo/Fiat/Lancia Euro 5
Syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy dedykowany do samochodów osobowych i lekkich dostawczych o zapłonie samoczynnym. Świetna kompozycja wysokojakościowych olejów bazowych z idealnie dobranym pakietem dodatków uszlachetniających zapewnia bezawaryjną pracę silnika przy zachowaniu doskonałych parametrów oleju.
Castrol MAGNATEC 5W-30 A5 jest odpowiedni do użycia w silnikach benzynowych i diesla, gdzie producent zaleca stosowanie oleju zgodnego z wymaganiami ACEA A1/B1, A5/B5, API SN, ILSAC GF-5 lub wcześniejszymi.
Olej Castrol Edge 5W40 jest olejem wytworzonym w syntetycznej technologii odpowiednim dla silników benzynowych i diesla gdzie rekomendowany jest poziom API SM/CF, ACEA A3/B4, C3.Jest odpowiedni również dla poprzedzających je specyfikacji.
Wysokiej jakości olej silnikowy. Zaprojektowany do ochrony i czyszczenia silników oraz zapewnienia bezproblemowego rozruchu na zimno we wszystkich klimatach. Do silników benzynowych, LPG i wysokoprężnych.
W pełni syntetyczny olej lekkiego biegu do nowoczesnych silników. Redukuje zużycie paliwa. Zapewnia stabilną lepkość w bardzo szerokim zakresie temperatur. Optymalne smarowanie zostaje zachowane nawet w skrajnych temperaturach.
RAVENOL VMO SAE 5W-40 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS z technologią CleanSynto® dla samochodów osobowych do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.