TOTAL QUARTZ 9000 FUTURE NFC 5W-30 to olej silnikowy w technologii syntetycznej, który został opracowany aby spełnić najwyższe wymagania silników benzynowych oraz diesla w samochodach osobowych. TOTAL QUARTZ 9000 FUTURE NFC 5W-30 jest szczególnie odpowiedni dla silników turbodoładowanych, wielozaworowych oraz z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Olej ten może być użytkowany w najtrudniejszych warunkach (jazda miejska, autostradowa itp.) oraz jest przeznaczony do każdego stylu jazdy, w szczególności jazdy sportowej lub intensywnej, podczas każdej pory roku. TOTAL QUARTZ 9000 FUTURE NFC 5W-30 jest idealnie dopasowany do wszystkich pojazdów FORD wyposażonych w trójdrożny reaktor katalityczny i jest rekomendowany do pojazdów Jaguar Land Rover wymagających aprobaty STJLR.03.5003
Właściwości TOTAL Quartz 9000 Future NFC 5W30:
Paliwooszczędność: Redukcja zużycia paliwa do 3% w porównaniu do standardowego oleju 15W-40 potwierdzone oficjalnym testem ACEA M111FE.
Czystość silnika: Dzięki zawartości detergentów i dodatków dyspersyjnych zapewnia najwyższy poziom ochrony przed zużyciem i powstawaniem osadów.
Łatwiejsze zimne rozruchy: Dzięki ekstremalnej płynności w niskich temperaturach ułatwia rozruchy silnika na zimno.
Okresy między wymianami: Aby modyfikować przebiegi między wymianami w zależności od sposobu użytkowania, zawsze postępuj zgodnie z instrukcją obsługo pojazdu
Normy i specyfikacje TOTAL Quartz 9000 Future NFC 5W30:
Klasyfikacje międzynarodowe:
ACEA A5/B5
API CF
API SL
Zatwierdzony:
FORD WSS-M2C-913-D
JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5003
Kompatybilny wstecz:
FORD WSS-M2C-913-B
FORD WSS-M2C-913-C
Spełnia wymóg:
VOLVO
Właściwości fizyko-chemiczne TOTAL Quartz 9000 Future NFC 5W30:
Klasa Lepkości - SAE J300 5W-30
Gęstość w 15°C kg/m3 ASTM D1298 851
Lepkość kinematyczna przy 40°C mm2/s ASTM D445 54
Lepkość kinematyczna przy 100°C mm2/s ASTM D445 9,8
Jest bardzo nowoczesnym, paliwooszczędnym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL przeznaczony do nowoczesnych benzynowych i wysokoprężnych silników samochodów osobowych.
Olej zalecany dla samochodów grupy Ford aby zapobiec odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych (DPF) i ograniczyć emisje spalin.
Gulf Formula FS 5W30 jest najnowszej generacji olejem syntetycznym do samochodów osobowych, zaprojektowanym specjalnie, aby sprostać wymaganiom wszelkich, ostatnio produkowanych modeli Forda
RAVENOL FEL SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa,
Nowoczesny olej silnikowy typu "lekki bieg" o najwyższej klasie jakości do zastosowania całorocznego. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowszymi dodatkami gwarantuje silnikowi znakomitą ochronę przed zużyciem minimalizuje zużycie paliwa i oleju oraz zapewnia szybki opływ oleju w silniku.
ELF EVOLUTION SXR 5W30 jest najnowszej generacji syntetycznym, paliwooszczędnym, wielosezonowym olejem silnikowym. Dzięki zastosowaniu ultranowoczesnej technologii opartej na specjalnej formule IMF™ (Intra Molecular Friction), olej ten znacznie zmniejsza opory tarcia wewnętrznego, co daje obniżenie tarcia w silniku i doskonałą ochronę silnika.
GULF Formula CX 5W30 4L - syntetyczny olej silnikowy jest syntetycznym olejem silnikowym do samochodów osobowych o niskiej emisji spalin, stworzonym przy użyciu najnowszych technologicznie dodatków tak, aby spełnić wymogi średniej zawartości SAPS (Pyłów Siarczanych, Fosforu i Siarki)
Shell Helix HX8 ECT powstał z zastosowaniem zaawansowanej technologii kompatybilnej z systemami emisji spalin, aby umożliwić utrzymanie w czystości systemów emisji spalin w samochodach.
RAVENOL HDS Hydrocrack Diesel Specific SAE 5W-30 to syntetyczny, paliwooszczędny i lekkobieżny olej silnikowy Low SAPS w technologii CleanSynto® do silników wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Jest bardzo nowoczesnym, paliwooszczędnym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL przeznaczony do nowoczesnych benzynowych i wysokoprężnych silników samochodów osobowych.
Zaprojektowany tak, by spełniał bardzo wysokie wymagania określonych silników wysokoobciążonych,w tym BMW i Mercedes-Benz, oraz silników wymagających olejów zgodnych ze specyfikacjami API SN/CF lub ACEA C3
W 100% syntetyczny zmniejszający zużycie paliwa olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszych samochodów wyposażonych w silniki benzynowe wymagające oleju o niskim tarciu wewnętrznym oraz o niskiej lepkości wysokotemperaturowej HTHS (2,90 mPa.s).