Charakterystyka Olej silnikowy Spec Premium C3 SN/SM/CF VW 504.00 507.00 to najnowszej generacji olej syntetyczny o obniżonym poziomie popiołu siarczanowego. Olej został specjalnie zaprojektowany do samochodów z silnikami benzynowymi oraz Diesla. Olej gwarantuje długie przebiegi między wymianami, mniejsze zużycie paliwa oraz doskonałą ochronę silnika i filtrów.
Zastosowanie Olej silnikowy Spec Premium C3 SN/SM/CF VW 504.00 507.00 jest dedykowany w szczególności do samochodów produkowanych przez koncern Volkswagen. Olej spełnia najnowsze normy VW 50400/50700 dzięki czemu może on być z powodzeniem stosowanych w nowoczesnych samochodach, ale także jest on kompatybilny z silnikami wymagającymi starszych specyfikacji. Olej doskonale sprawdzi się w samochodach takich marek jak Skoda, Seat czy Audi, jest on także polecany do innych samochodów spełniających klasę emisji spalin EURO V.
Syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do pojazdów osobowych i lekkich dostawczych wyposażonych w silniki benzynowe i wysokoprężne gdzie wymagane jest stosowanie olejów z normą Ford WSS M2C913-D.
Syntium 5000 AV 5W-30 firmy PETRONAS jest olejem typu mid SAPS, który nadaje się do wszystkich rodzajów samochodów osobowych takich, jak Volkswagen i Mercedes Benz, w tym samochodów posiadających silniki benzynowe i Diesla
Gulf Formula FS 5W30 jest najnowszej generacji olejem syntetycznym do samochodów osobowych, zaprojektowanym specjalnie, aby sprostać wymaganiom wszelkich, ostatnio produkowanych modeli Forda
Jest bardzo nowoczesnym, paliwooszczędnym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL przeznaczony do nowoczesnych benzynowych i wysokoprężnych silników samochodów osobowych.
W 100% syntetyczny olej specjalnie opracowany do najnowszych silników Diesla grupy Renault (Renault, Dacia, Samsung, Nissan), wyposażonych w filtr cząstek stałych wymagających olejów spełniających normy RN 0720 i spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V.
Neste Pro DG2 5W-30 jest w pełni syntetycznym olejem silnikowym spełniającym normy SN Plus, przeznaczonym głównie do benzynowych silników zaopatrzonych w bezpośredni wtrysk paliwa.