W 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy MOTUL 8100 Eco-Nergy A5/B5 5w30 to olej opracowany do najnowszych pojazdów wyposażonych w doładowane silniki benzynowe oraz Diesla o wtrysku bezpośrednim, dla których przewidziany jest olej o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS. Zmniejszenie zużycia paliwa do 10%. Doskonała ochrona silnika przed korozją i przed zużyciem.
Zastosowanie MOTUL 8100 Eco-Nergy A5/B5 5w30:
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych doolejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear).
Do nowoczesnych silników Diesla z turbodoładowaniem, silników benzynowych za katalizatorami, wymagających olejów oszczędzających paliwo (ACEA A1/B1 lub ACEA A5/B5).
Oleje te mogą być nieodpowiednie do niektórych rodzajów silników. W razie wątpliwości należy skonsultować się z instrukcją obsługi pojazdu
STANDARDY: ACEA A5/B5, API SL/CF APROBATY: FORD WSS M2C 913D, RENAULT RN0700
Ten 100% syntetyczny olej został opracowany i przetestowany zgodnie z najbardziej aktualnymi wymaganiami jakie są stawiane olejom do silników benzynowych i Diesla. Nowy standard ACEA A5/B5 wymaga mniejszego zużycia paliwa i niskiej emisji spalin w mocnych silnikach: MOTUL 8100 ECO-NERGY 5W30 posiada syntetyczną bazę i specjalne modyfikatory tarcia, które zapewniają doskonałą odporność filmu olejowego, zmniejszenie tarcia w silniku, utrzymanie ciśnienia oleju i ogólne zmniejszenie temperatury pracy silnika.
MOTUL 8100 ECO-NERGY 5W30 zapewnia doskonałe właściwości smarowania, odporność na wysokie temperatury.
Posiada właściwości antyutleniające, antykorozyjne i antypienne. ZALECENIA Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta i własnym doświadczeniem. MOTUL 8100 ECO-NERGY 5W-30 może być mieszany z olejami syntetycznymi i mineralnymi.
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear).
RAVENOL FEL SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa,
Wysokiej jakości olej silnikowy. Zaprojektowany do ochrony i czyszczenia silników oraz zapewnienia bezproblemowego rozruchu na zimno we wszystkich klimatach. Do silników benzynowych, LPG i wysokoprężnych.
RAVENOL HLS SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliw
Olej Amsoil OE Synthetic Motor Oil jest licencjonowany przez American Petroleum Institute (API) w celu spełnienia i przekroczenia wymagań powszechnie spotykanych w instrukcjach obsługi.
RAVENOL FEL SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa,
Oryginalny olej Mercedes-Benz 5W30 MB 229.51 to syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszych samochodów Mercedes-Benz. do silników benzynowych i wysokoprężnych z turbodoładowaniem i dedykowany do samochodów z filtrem cząstek stałych (DPF)
Mobil Super™ 3000 Formula V 5W-30 to wysokowydajny olej silnikowy o małej zawartości popiołu, zaprojektowany aby sprostał surowym wymaganiom przedłużonej trwałości eksploatacyjnej, a jednocześnie nadal przyczyniał się do utrzymania doskonałej czystości silnika.
Najwyższej jakości, syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy typu mid SAPS o niskiej lepkości. Dzięki unikalnej technologii Complex Protection Formula daje idealną kompozycję najnowocześniejszych komponentów,
Mihel Ceramic Oil 9600 5W30 to w pełni syntetyczny olej do silnika. Jest to produkt, który bazuje na rewolucyjnej formule – połączeniu baz olejowych oraz dodatków, w których znajdują się cząsteczki ceramiki.