VALVOLINE Synpower XL III 5w30 4L syntetyczny olej silnikowy
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych, technologią wydłużonej żywotności.Zapewnia najwyższą ochronę, z możliwością wydłużenia okresu pomiędzywymianami oleju, dostosowaną do najnowszych silników Volkswagena z technologiąfiltra cząstek stałych. Formuła oleju SynPower XL-III SAE 5W-30 jest specjalnie przystosowana do silników Volkswagena spełniających normy Euro IV i V z filtrem cząstek stałych. Produkt zastępuje praktycznie wszystkie specyfikacje VW i jest odpowiedni do silników z układem WIV, zapewniający bardzo długie okresy międzyobsługowe, sięgające nawet 30.000 km lub 2 lat.
Olej silnikowy SynPower XL-III SAE 5W-30 tosyntetyczny olej silnikowy klasy Premium owydłużonej żywotności III, do silników Volkswagenaspełniających wymogi Euro IV i V z filtrem cząstekstałych. Produkt zastępuje praktycznie wszystkiespecyfikacje VW i jest odpowiedni do silników zukładem WIV, zapewniając bardzo długie okresymiędzyobsługowe, sięgające nawet 30.000 km lub 2lat. SynPower XL-III SAE 5W-30 może być stosowany wnowoczesnych silnikach benzynowych iwysokoprężnych marek VW, AUDI, Seat oraz Skodai zapewnia doskonałą ochronę nawet wekstremalnych warunkach. Valvoline SynPower XL-III SAE 5W-30 jest równieżzatwierdzony przez Mercedes-Benz na stronie229.51 (zawiera 229.31).
Najnowszej generacji syntetyczne oleje silnikowe. Oparte na w pełni syntetycznej bazie olejowej i najbardziej zaawansowanych na świecie dodatkach uszlachetniających. Oleje silnikowe SynPower spełniają, a nawet przewyższają wymagania wiodących producentów samochodów osobowych, dostawczych i lekkich samochodów ciężarowych.
Najnowszej generacji syntetyczne oleje silnikowe oparte na w pełni syntetycznej bazie olejowej i najbardziej zaawansowanych na świecie dodatkach uszlachetniających. Oleje silnikowe SynPower spełniają, a nawet przewyższają wymagania wiodących producentów samochodów osobowych, dostawczych i lekkich samochodów ciężarowych.
Najnowszej generacji syntetyczne oleje silnikowe oparte na w pełni syntetycznej bazie olejowej i najbardziej zaawansowanych na świecie dodatkach uszlachetniających. Oleje silnikowe SynPower spełniają, a nawet przewyższają wymagania wiodących producentów samochodów osobowych, dostawczych i lekkich samochodów ciężarowych.
Top Tec 4200 5W-30 jest całorocznym nowoczesnym olejem typu "lekki bieg", przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006r.).
Jest to nowej generacji olej silnikowy typu „low SAP”. Został on opracowany przy ścisłej współpracy z PEUGEOT i CITROEN. Olej Quartz INEO ECS 5W30 produkowany jest w najnowszej technologii pozwalającej nie tylko na zmniejszenie zużycia paliwa, ale na stosowanie w pojazdach wyposażonych wsystemy oczyszczania spalin jak DPF (Diesel Particulate Filter)
Syntetyczny olej silnikowy, o obniżonej zawartości SAPS, przeznaczony głównie do pierwszej generacji samochodów osobowych i dostawczych z filtrami cząstek stałych znajdujących się w okresie pogwarancyjnym.
Prezentowany syntetyczny olej syntetyczny Mihel 8100 wykorzystuje zaawansowaną formułę, która zapewnia maksymalne osiągi jednostce napędowej. Od pierwszych sekund po starcie gwarantuje dotarcie do wszystkich podzespołów silnika, zapewniając natychmiastowy rozruch w skrajnie niskich temperaturach.
RAVENOL DXG SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Shell Helix HX8 ECT powstał z zastosowaniem zaawansowanej technologii kompatybilnej z systemami emisji spalin, aby umożliwić utrzymanie w czystości systemów emisji spalin w samochodach.
W pełni syntetyczny olej silnikowy typu Low SAPS, przeznaczony do samochodów, w których zastosowano filtr cząstek stałych (DPF) lub system oczyszczania spalin (TWC), w których wymagane jest zastosowanie oleju klasy ACEA C4.
Nowoczesny, uniwersalny olej silnikowy do bardzo wysilonych silników. Olej szczególnie polecany do pojazdów po modyfikacjach mechanicznych i użytkowanych w motorsporcie.