Syntetyczny olej silnikowy MOTUL Specific 504 00 /507 00 C3 5w30 1L do aut grupy VAG (Volkswagen, Audi, Skoda oraz Seat)
VW, AUDI, SEAT, SKODA - W pełni syntetyczny olej specjalnie opracowany do silników samochodów grupy VAG (VW, AUDI, SEAT, SKODA),
Przeznaczony do pojazdów spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V, wyposażonych w katalizator trójfunkcyjny lub filtr cząstek stałych. Wydłużone lub standardowe okresy między wymianami oleju dla wszystkich silników, w tym Diesla z pompowtryskiwaczami. • VW Touareg R5 i V10 Tdi muszą nadal stosować Motul Specific 506.01-506.00-503.00 • dla wszystkich aut z silnikiem wymagającym VW 502.00, 505.00 lub 505.01 okresy między wymianami oleju pozostają te same, czyli co 15 000 km, nawet jeśli zastosowany jest Motul Specific 504.00-507.00 • w przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do zastosowania tego oleju należy odnieść się do instrukcji obsługi
Silniki spełniające normę EURO IV wyposażone są we wrażliwe systemy w układach wydechowych: • Siarka i Fosfor dostając się do katalizatora mogą go uszkodzić w trakcie procesów w nim zachodzących co w następstwie prowadzi do nieprawidłowego jego działania • Popioły Siarczanowe zapychają filtry stosowane w silnikach Diesla a to skutkuje skróceniem żywotności silnika, wzrostem spalania i spadkiem mocy Volkswagen opracował standard 504.00,507.00 dla środków smarnych typu „low SAPS”. zgodnych ze stosowanymi obecnie, zaawansowanymi układami wydechowymi. Oleje takie pozwalają na wydłużenie okresów pomiędzy wymianami oleju, które to operacje kontrolowane są przez komputer pokładowy. Zalecenia: Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta i własnym doświadczeniem. Nie mieszać z olejami niespełniającymi normy VW 504.00,507.00
W pełni syntetyczny olej specjalnie opracowany do silników samochodów grupy VAG (VW, AUDI, SEAT, SKODA), spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V, wyposażonych w katalizator trójfunkcyjny lub filtr cząstek stałych
Syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy opracowany na podstawie wysokiej jakości olejów bazowych i odpowiednio dobranych dodatków uszlachetniających zapewnienia najwyższą długotrwałą wydajność i ochronę silnika w każdych warunkach eksploatacji.
RAVENOL FDS SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia, wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla
Syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do pojazdów osobowych i lekkich dostawczych wyposażonych w silniki benzynowe i wysokoprężne gdzie wymagane jest stosowanie olejów z normą Ford WSS M2C913-D.
RAVENOL HDS Hydrocrack Diesel Specific SAE 5W-30 to syntetyczny, paliwooszczędny i lekkobieżny olej silnikowy Low SAPS w technologii CleanSynto® do silników wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Zaprojektowany tak, by spełniał bardzo wysokie wymagania określonych silników wysokoobciążonych,w tym BMW i Mercedes-Benz, oraz silników wymagających olejów zgodnych ze specyfikacjami API SN/CF lub ACEA C3
Syntium 5000 AV 5W-30 firmy PETRONAS jest olejem typu mid SAPS, który nadaje się do wszystkich rodzajów samochodów osobowych takich, jak Volkswagen i Mercedes Benz, w tym samochodów posiadających silniki benzynowe i Diesla
Shell Helix HX8 ECT powstał z zastosowaniem zaawansowanej technologii kompatybilnej z systemami emisji spalin, aby umożliwić utrzymanie w czystości systemów emisji spalin w samochodach.
Top Tec 4200 5W-30 jest całorocznym nowoczesnym olejem typu "lekki bieg", przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006r.).