W 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych (Mid-SAPS) o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników benzynowych i Diesla także o bezpośrednim wtrysku paliwa z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP). Zalecania: Peugeot i Citroen HDI z FAP (DPF), Toyota silniki D4D, Subaru silniki Diesel, Mitsubishi silniki Diesel, Fiat.
Oszczędzający paliwo olej specjalnie zaprojektowany do najnowszych samochodów, z silnikami turbo Diesel z bezpośrednim wtryskiem paliwa, z silnikami benzynowymi, spełniającymi normy emisji spalin EURO IV, wymagającymi olejów spełniających normyACEA C2,
Syntetyczny olej silnikowy PMO przeznaczony jest zarówno dla mechaników jak i kierowców szukających wyjątkowej jakości syntetycznego oleju silnikowego klasy premium.
Mihel Ceramic Oil 9100 stanowi najnowsze osiągnięcie w dziedzinie technologii środków smarnych. Ze względu na zastosowaną unikalną technologię połączenia baz olejowych i pakietów dodatków wraz z komponentami nano ceramicznymi, udało się uzyskać oleje, które cechują się znacznie lepszymi właściwościami fizykochemicznymi niż tradycyjne oleje silnikowe.
Gulf Formula FS 5W30 jest najnowszej generacji olejem syntetycznym do samochodów osobowych, zaprojektowanym specjalnie, aby sprostać wymaganiom wszelkich, ostatnio produkowanych modeli Forda
ENEOS Premium Ultra 5W30 to najwyższej klasy, w pełni syntetyczny środek smarny z podwyższoną odpornością na spadek własności smarujących w wysokich temperaturach.
Ford, Land Rover, Jaguar i Volvo - W pełni syntetyczny olej silnikowy do silników benzynowych i Diesel, w których producenci (Ford, Land Rover, Jaguar i Volvo) wymagają stosowania olejów o niskiej lepkości wysokotemperaturowej HTHS.