MOTUL Classic Oil 2100 15w50 2L półsyntetyczny olej silnikowy do aut zabytkowych
Olej półsyntetyczny zaprojektowany w technologi wysokodetergentowej skomponowany dla silników wolnossących i turbodoładowanych z produkcji od 1970 r.
Gwarantuje dobrą lepkość w wysokich temperaturach. Zapewnia ograniczone zużycie silnika w czasie zimnego startu. Olej posiada dodatki syntetyczne uodparniające na utlenianie. Gwarantuje stałą lepkość w klasie SAE co zapewnia zachowanie stabilnego ciśnienia oleju.Klasa jakości API SL/CF
Całoroczny , półsyntetyczny olej silnikowy wykonany w technologii MOTUL Technosynthese. W starszych typach pojazdów i w pojazdach o dużym przebiegu zmniejsza zużycie oleju poprzez niską lotność, lepsze uszczelnienie strefy pierścienia tłokowego oraz wyższą lepkość w wysokich temperaturach.
Całoroczny , półsyntetyczny olej silnikowy wykonany w technologii MOTUL Technosynthese. W starszych typach pojazdów i w pojazdach o dużym przebiegu zmniejsza zużycie oleju poprzez niską lotność, lepsze uszczelnienie strefy pierścienia tłokowego oraz wyższą lepkość w wysokich temperaturach.
Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w bardzo wysokich temperaturach i przy wysokich obrotach: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi wytrzymałościowe, 24 Godziny Le Mans, wyścigi górskie, rajdy terenowe, Paryż-Dakar, wyścigi na szutrze i na lodzie
Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w bardzo wysokich temperaturach i przy wysokich obrotach: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi wytrzymałościowe, 24 Godziny Le Mans, wyścigi górskie, rajdy terenowe, Paryż-Dakar, wyścigi na szutrze i na lodzie