CASTROL VectoN Long Drain 10w40 E7 20L olej silnikowy do aut ciężarowych
Nowy Castrol VECTON Long Drain 10W-40 E7 to zaawansowany, w pełni syntetyczny olej przeznaczony do stosowania w trybie wydłużonych przebiegów między wymianami, nawet do 100 000 km¹ w nowoczesnych, europejskich silnikach Diesla, spełniających normy Euro 4², Euro 3 i Euro 2, stosowanych w ciężarówkach i autobusach europejskich marek. Można go także używać w pojazdach off-road. Unikatowa technologia System 5 Technology™ w oleju Castrol VECTON Long Drain 10W-40 E7 pozwala mu dostosować się do zmiennych warunków panujących w silniku, maksymalizując osiągi w pięciu obszarach: zużycia paliwa, zużycia oleju, okresów między wymianami, wydłużenia żywotności i mocy.
Poza tym:
- Neutralizuje kwaśne produkty spalania utrzymując liczbę TBN na wymaganym poziomie przez cały okres między wymianami
- Wydłuża okresy między wymianami, by samochody mogły jeździć dłużej bez przestojów
*W niezależnych testach laboratoryjnych Castrol VECTON Long Drain 10W-40 E7 przewyższył aż do 40% wymagania API i ACEA, w zakresie stabilności lepkości, ilości generowanych osadów na tłokach, rozpraszania sadzy, a także w ochronie przeciwzużyciowej i odporności na korozję.
¹Castrol VECTON Long Drain 10W-40 E7 ma aprobatę firm Mercedes-Benz, MAN, Renault, Volvo i Deutz na wymianę co 100 tys. km, zgodnie z ich specyfikacją. Okresy między przeglądami zależą od typu silnika, warunków użytkowania, historii serwisowej, obecności systemu diagnostyki i jakości paliwa. Zawsze sprawdzaj zalecenia producenta w instrukcji obsługi pojazdu.
²Nie można go stosować w silnikach spełniających normę Euro 4, które wymagają oleju Low SAPS. Do tych silników Castrol rekomenduje oleje VECTON Long Drain 10W-40 LS.
Specyfikacje i aprobaty CASTROL VectoN Long Drain 10w40 E7:
ACEA E4/E7
API CF
MB-Approval 228.5
MAN M 3277
Renault RLD-2
Volvo VDS-3
MTU Oil Category 3
Deutz DQC III -10
Mack EO-N
spełnia wymagania DAF