RAVENOL VSW SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Zmniejsza opory pracy, zużycie mechaniczne i zużycie paliwa. Dzięki nowej formulacji zapewnia bezpieczny film smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach pracy i chroni przed korozją oraz stratami oleju przez parowanie lub koksowanie. Posiada także doskonałą charakterystykę zimnego rozruchu. Wydłuża okres eksploatacji filtra cząstek stałych silnika Diesla, zmniejszając stężenie cząstek popiołotwórczych w spalinach. Zapewnia wyższy poziom bezpieczeństwa, gwarantując trwałą ochronę silnika w ruchu miejskim i na autostradzie. Pozwala na wydłużone interwały wymian zgodnie z zaleceniami producenta.
Wskazówki dotyczące zastosowania RAVENOL VSW 0W30 CleanSynto USVO:
Może być używany we wszystkich pojazdach VW (z wyjątkiem R5 oraz V10 TDI silniki z pompowtryskiwaczami) z i bez filtra DPF (np. w Phaeton i Touareg) oraz z LongLife Service lub bez niego.
Właściwości RAVENOL VSW 0W30 CleanSynto USVO:
· dzięki specjalnym dodatkom zapewnia niski współczynnik tarcia oraz szereg innych korzyści, · doskonała ochrona silnika podczas startu na zimno oraz w trudnych warunkach, · błyskawicznie dociera do wszystkich części silnika nawet w niskich temperaturach poniżej -30oC oraz zapewnia bardzo wytrzymały film smarny nawet przy temperaturze oleju 150oC podczas osiągania wysokich prędkości, · gwarantuje najlepszą możliwą ochronę przed zużyciem i maksymalną czystość silnika przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa, · gwarantuje pracę popychacze hydraulicznych dzięki odpowiedniemu ciśnieniu oleju w każdej temperaturze, · neutralny w stosunku do materiałów uszczelniających, · zabezpiecza przed powstawaniem osadów, laków, koksowaniem i korozją nawet w niesprzyjających warunkach.
Klasyfikacja jakościowa / Aprobaty / Specyfikacje / Nr. OEM:
RAVENOL VSW SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
RAVENOL VSW SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Całoroczny olej 0W-30, który cechuje się spełnianiem norm dla silników z technologią wielozaworową. Opracowany pod kątem wymagań grup PSA oraz FIAT/ALFA ROMEO.
RAVENOL VSW SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium o niskiej zawartości popiołów do samochodów osobowych — zmniejsza emisję szkodliwych składników spalin i podnosi oszczędność paliwa.
Havoline ProDS P SAE 0W-30 to najwyższej jakości syntetyczny olej silnikowy zawierający zaawansowane technologicznie dodatki uszlachetniające zgodne z najnowszymi specyfikacjami Peugeot Citroën PSA B71-2312
RAVENOL FES SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny), w pełni syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Havoline Energy 0W-30 – Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy. Specjalnie opracowany z myślą o samochodach marki Volvo wymagających oleju silnikowego zgodnego z normą VCC 95200377.
W pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany na starannie dobranych bazach olejowych, wzbogaconych najnowocześniejszymi dodatkami produkowanymi w wysokozaawansownej technologii.
Opracowany aby spełnić wysokie wymagania silników o szczególnie wysokich, parametrach, w tym silników Audi i VW oraz tych, w których jest wymagany poziom jakości ACEA C3