Castrol EDGE wzmocniony tytanem to najbardziej zaawansowana linia olejów syntetycznych, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy. Technologia TITANIUM FST™ podwaja trwałość filmu olejowego, zapobiegając jego zerwaniu i minimalizując tarcie. Dzięki temu możesz mieć pewność, że Twój silnik zawsze zareaguje dokładnie tak, jak chcesz. Dobierz olej do Twojego samochodu.
Castrol EDGE 0W-30 wzmocniony TITANIUM FST™ zapewnia najlepsze osiągi dla nowoczesnych konstrukcji silników, które wymagają olejów o niskiej lepkości, które zapewniających najwyższy poziom ochrony.
Poznaj korzyści CASTROL Edge Titanium Fst 0w30:
Redukuje szkodliwe osady, zwiększając wydajność silnika
Zapewnia maksymalny poziom ochrony w każdych warunkach, nawet w niskich temperaturach
Pozwala osiągnąć maksymalną moc, nawet w warunkach wysokiego ciśnienia
Utrzymuje wysoką sprawność silnika, udowodnioną w niezależnych testach
Olej typu Low SAPS
Spełnia lub przekracza standardy CASTROL Edge Titanium Fst 0w30:
SAE 0W-30; ACEA C3; API SN; VW 502 00/ 505 00; BMW Longlife-04; MB-Approval 229.31/ 229.51; Renault RN0700/0710; dexos2*
*Odpowiedni dla silników wymagających GM dexos2; może być użyty także gdy specyfikacje dopuszczają GM LL-A-025 lub LL-B-025.
Castrol EDGE 0W30 to najnowsza generacja najbardziej zaawansowanych technologicznie olei silnikowych. To w pełni syntetyczny olej o wskaźniku lepkości 0W30, który spełnia najwyższe wymogi takich firm jak: Mercedes, General Motors, BMW i VW.
Castrol EDGE 0W30 to najnowsza generacja najbardziej zaawansowanych technologicznie olei silnikowych. To w pełni syntetyczny olej o wskaźniku lepkości 0W30, który spełnia najwyższe wymogi takich firm jak: Mercedes, General Motors, BMW i VW.
RAVENOL VSW SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Całoroczny olej 0W-30, który cechuje się spełnianiem norm dla silników z technologią wielozaworową. Opracowany pod kątem wymagań grup PSA oraz FIAT/ALFA ROMEO.
Olej syntetyczny zaprojektowany aby sprostać wymaganiom wysokoobciążonych silników, włączając Jaguar Land Rover oraz tych, które wymagają klasy API SN.
Zaprojektowany by spełniać bardzo wysokie wymagania dla wysokoobciążonych silników VW, Audi, Skoda, Seat, które wymaganą stosowania olejów w klasie ACEA C3