K2 Moto Doktor 443ml - dodatek do oleju silnikowego
Nowy dodatek do oleju silnikowego K2 MOTO DOKTOR to uszczelniacz do silnika, który został opracowany i wyprodukowany z wykorzystaniem innowacyjnej technologii ,,NANOTECH".
Wzmacnia wiązania polimerowe oleju silnikowego, przyczyniając się do znacznego zmniejszenia jego zużycia. Uszczelnia w silniku pierścienie tłokowe, dzięki czemu zwiększa kompresję oraz ciśnienie oleju. Uszczelnia suche uszczelki, przywraca ich elastyczność oraz redukuje tarcie silnika. Dzięki swym właściwościom zmniejsza podatność oleju na zwęglenie, redukując ilość osadów w silniku co w dużym stopniu wpływa na przedłużenie jego żywotności. Wycisza silnik, zwiększa jego moc oraz poprawia przyspieszenie samochodu. Nadaje się do zastosowania we wszystkich rodzajach silników zarówno starszych jak i nowych.
Zastosowanie uszczelniacza do silnika
Uszczelniacz może być stosowany do silników zasilanych LPG lub CNG, benzynowych, wysokoprężnych – diesel, również tych z turbosprężarką. Jest mieszalny ze wszystkimi rodzajami olejów mineralnych, półsyntetycznych i syntetycznych. Może być również stosowany do mechanizmów różnicowych oraz skrzyń biegów nawet z olejami przekładniowymi klasy GL-5. Polecany szczególnie do silników pracujących pod dużym obciążeniem lub w ekstremalnych warunkach (jazda w górach, w czasie letnich upałów, z pełnym obciążeniem, częste uruchamianie zimnego silnika, jazda miejska, obciążone samochody dostawcze). Nie zawiera szkodliwego dla środowiska i człowieka teonu (P.T.F.E.)
Sposób użycia K2 Moto Doktor
Silnik: Uszczelniacz wlać do rozgrzanego silnika. Aby preparat dobrze wymieszał się z olejem, należy pozostawić silnik włączony lub jeździć samochodem przez 5 minut. Jedno opakowanie stosować na ok. 4 litry oleju silnikowego.
Skrzynia biegów, tylny most: mieszać MOTO DOKTOR tylko z markowymi olejami każdej klasy, stosując 1 puszkę na około 3 litry oleju.
Seal Conditioner uelastycznia gumowe uszczelki w silnikach samochodowych, skrzyniach biegów, mechanizmach różnicowych, wszędzie tam, gdzie występują wycieki oleju.
Dodatek do oleju przekładniowego, który może być stosowany w przekładniach mechanicznych w celu wydłużenia żywotności przekładni oraz zapewnienia efektu "lekkobieżności".
AR6900-D MAX to zaawansowany koncentrat modyfikatora oleju napędowego specjalnie zaprojektowany w celu wyeliminowania słabości dzisiejszych paliw do silników wysokoprężnych (DIESEL) włącznie z BIO ON.
K2 STOP LEAK OIL to rewelacyjny, skoncentrowany dodatek zapobiegający wyciekom oleju. Nadaje się do wszystkich typów silników (benzynowych, diesla, zasilanych LPG), skrzyń biegów, przekładni kierowniczych, do układów hydraulicznych maszyn.
Archoil AR6400-D MAX – to najnowszej generacji dodatek do oleju napędowego na bazie nowoczesnych wysokiej skuteczności kompleksu składników czyszczących, który szybko i bezpiecznie usuwa gumy, laki, nagary i depozyty węglowe z układu paliwowego i silnika.
Preparat Oil Fortifier obniża spalanie oleju. Produkt został stworzony zgodnie z najnowszymi osiągnięciami w dziedzinie technologii olejów silnikowych. Setki kilometrów jazd próbnych podczas wykonywania testów na wielu różnych silnikach udowodniły, że produkt ten przyczynia się w znacznym stopniu do przywrócenia sprawności silnika.