MANNOL Dexron III Automatic Plus 4L 8206 - olej do skrzyń automatycznych
Uniwersalny, całoroczny olej przekładniowy na bazie syntetycznej (ATF) doautomatycznych skrzyń biegów, przemienników hydraulicznych, hydraulicznych układów wspomagania kierownicy, sprzęgieł hydraulicznych samochodów i innych urządzeń hydraulicznych, w tym pracujących w ciężkich warunkach w samochodach ciężarowych i terenowych. Zapewnia bezawaryjną pracę automatycznej skrzyni biegów, gwarantuje minimalne zużycie, długą żywotność skrzyni biegów i oszczędność paliwa. Został opracowany na podstawie wymagań stawianych przez grupy GM i Ford.
Spełnia wymagania / odpowiada specyfikacjom / produktom:
Mannol Dexron III Automatic Plus - uniwersalny olej wielosezonowy do - automatycznych skrzyń biegów, kierowniczych systemów hydraulicznych i sprzęgieł hydraulicznych.
RAVENOL ATF Dexron®-VI to płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowany na bazie najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, zatwierdzony przez General Motors do zastosowania w pojazdach z przekładniami automatycznymi.
RAVENOL ATF DW-1 Fluid to syntetyczny płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) na bazie wysokiej jakości olejów hydrokrakowanych ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami do przekładni automatycznych firmy Honda.
RAVENOL ATF M 9-FE jest płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji zaprojektowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami
Doppelkupplungsgetriebe-Öl 8100 jest to olej oparty na technologii syntetycznej o wysokiej odporności na starzenie, z dobrą odpornością na powstawanie osadów.
Produkt nadaje się m.in do automatycznych i półautomatycznych skrzyń biegów azjatyckich producentów wymagających dobrych właściwości przeciwwstrząsowych takich jak Nissan (Matic D,J,K), Mazda (M-III, M-V), Honda (Z- 1), Toyota (T-IV, JWS3309), Hyundai, Kia, Mitsubishi (SP-II / SP-III).Nadaje się do zastosowań w przypadku wymagania poziomu jakości ZF 14C.
Castrol Transmax Z różni się od zwykłych olejów przekładniowych ATF stuprocentową odpornością na ścinanie. Konwencjonalne oleje ATF tracą 35% swojej lepkości już po pierwszych 5.000 km przebiegu. Skutkiem tego jest powstawanie osadów oraz szybsze zużywanie się przekładni.
Automatyczne skrzynie biegów, wspomagania kierownicy, hydrostatyczne transmisje napędu oraz inne hydrauliczne lub mechaniczne systemy,które wymagają standardów DEXRON® lub MERCON®.
W pełni syntetyczny olej przekładniowy dla dwusprzęgłowych skrzyń biegów takich marek jak Volvo, MMC i Chrysler oraz tam gdzie wymagana jest specyfikacja Forda WSS-M2C-936-A.