MILLERS OILS Motorsport CFS 0w30 NT+ 5L Nanodrive pełni syntetyczny olej na bazie potrójnych estrów
W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction. Rekomendowany do nowoczesnych wyczynowych silników, także tych wysokoobrotowych, gdzie wymagana jest maksymalna moc. Olej o niskiej lepkości, ale znakomitych właściwościach chroniących silnik przed zużyciem. Idealny do kwalifikacji oraz wyścigów na krókich dystansach.
Stosowanie MILLERS OILS Motorsport CFS 0w30 NT+:
Do użytku w wyczynowych silnikach, gdzie ważnym kryterium jest najwyższa moc silnika – w silnikach przystosowanych do tego rodzaju oleju.
Korzyśc MILLERS OILS Motorsport CFS 0w30 NT+:
W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction zapewnia:
testy w laboratorium wykazały o 15% niższy współczynnik tarcia, oraz o 17% większą ochronę silnika przed zużyciem niż dotychczasowy olej NT
znaczną redukcję tarcia
wydłużoną żywotność silnika
niższą temperaturę pracy silnika
większą moc i moment obrotowy
większą niezawodność
poprawę efektywności energetycznej
znakomite właściwości chroniące podzespoły przed zużywaniem się
Parametry MILLERS OILS Motorsport CFS 0w30 NT+:
Maksymalna stała temperatura pracy: 125 C, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150 C Idealny do stosowania w nowoczesnych silnikach wysokoobrotowych w wyścigach, wyścigach górskich, sprintach. Znacznie przewyższa wymagania API SM/CF oraz ACEA A1/B1. Lepkość SAE…0w30 Gęstość przy 15 C…0,855 Lepkość kinematyczna w 100 C…9,7 cSt Lepkość kinematyczna w 40 C… 54,3 cSt Indeks lepkości…165 Temperatura krzepnięcia…-51 C Temperatura zapłonu…227 C Lepkość na zimno przy -35 C…6,200 cP maximum TBN mg KOH/g…10,1
Najwyższej jakości syntetyczny olej do silników benzynowych oraz diesla. Zalecany do samochodów wymagających najnowszych specyfikacji Ford WSS-M2C950-A oraz do wielu samochodów innych producentów, którzy wymagają oleju klasy ACEA C2.
Spec Gold SL/CF 0W/30 to olej silnikowy produkowany w oparciu o bazy syntetyczne oraz pakiet dodatków uszlachetniających. Syntetyczna technologia oleju zapewnia doskonałe smarowanie wszystkich elementów silnika nawet w ekstremalnych warunkach pracy.
Całkowicie syntetyczny olej silnikowy klasy Premium. Opracowany pod kątem zapewnienia najwyższej wydajności i ochrony we wszystkich warunkach pracy. Formuła spełniająca wymogi najnowszych standardów wiodących producentów silników.
TOTAL QUARTZ INEO XTRA FIRST 0W-20 jest syntetycznym olejem silnikowym, opracowanym i stosowanym do fabrycznego napełniania i posprzedażowego PSA PEUGEOT CITROEN.
TOTAL QURATZ INEO FIRST 0W-30 jest stosowany przez PSA PEUGEOT CITROEN, jako olej na pierwsze fabryczne zalanie jak również rekomendowany jest przez PEUGEOT i CITROEN do zastosowań serwisowych.
Całoroczny olej 0W-30, który cechuje się spełnianiem norm dla silników z technologią wielozaworową. Opracowany pod kątem wymagań grup PSA oraz FIAT/ALFA ROMEO.
Całkowicie syntetyczny olej silnikowy klasy Premium. Opracowany pod kątem zapewnienia najwyższej wydajności i ochrony we wszystkich warunkach pracy. Formuła spełniająca wymogi najnowszych standardów wiodących producentów silników.
Opracowany pod kątem zapewnienia najwyższej wydajności i ochrony we wszystkich warunkach pracy, olej SynPower, ma formułę spełniającą wymogi najnowszych standardów wiodących producentów silników.
Havoline ProDS P SAE 0W-30 to najwyższej jakości syntetyczny olej silnikowy zawierający zaawansowane technologicznie dodatki uszlachetniające zgodne z najnowszymi specyfikacjami Peugeot Citroën PSA B71-2312
TOTAL QUARTZ INEO XTRA LONG LIFE 0W-20 z ART jest w pełni syntetycznym olejem silnikowym opracowanym specjalnie w celu spełnienia najsurowszych norm ACEA i wymagań technicznych producentów pojazdów.