Wysokiej jakości wielofunkcyjny olej hydrauliczno-przekładniowy. Nowoczesna unikatowa kompozycja specjalnie dobranych baz mineralnych oraz dodatków uszlachetniających umożliwia spełnienie współczesnych wymagań konstrukcyjnych producentów sprzętu rolniczego. Olej zapewnia doskonalą ochronę przeciwzużyciową, przeciwkorozyjną oraz kompatybilność z różnorodnymi materiałami uszczelnień.
Zastosowania ORLEN Agro Utto Basic 10W30
PLATINUM AGRO BASIC UTTO 10W-30 przeznaczony jest do smarowania różnego typu przekładni stosowanych w sprzęcie rolniczym (skrzynie biegów, przekładnie główne, kierownicze, mechanizmy różnicowe) oraz wysokoobciążonych układów hydraulicznych, przy zachowaniu zaleceń producentów pojazdów rolniczych. Może być stosowany w traktorach w których przekładnia manualna, mosty, osprzęt hydrauliczny oraz "mokre hamulce" smarowane są za pomocą jednego układu olejowego.
Badanie działania korodującego w temp. 1000C w ciągu 3 h na płytkach z miedzi
stopień korozji
1
Uwaga: Powyższe wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu.
FUCHS AGRIFARM STOU 10W30 to wielofunkcyjny olej lekkiego biegu (STOU/MFO) do zastosowania w silnikach, skrzyniach biegów, hamulcach i sprzęgłach mokrych, układach hydraulicznych i sprzęgłach hydraulicznych ciągników i pozostałych maszynach rolniczych.
Wysokiej jakości wielosezonowy, uniwersalny olej hydrauliczno-przekładniowy typu UTTO przeznaczony do stosowania w układach przeniesienia napędu jak i w układach hydraulicznych ciągników maszyn rolniczych.
Oleje serii Gulf HT Fluid TO-4 są przeznaczone specjalnie dla układów przeniesienia napędu, przekładni głównych i hamulców zanurzonych w oleju (mokrych) stosowanych w wysokoobciążonych maszynach pozadrogowych stosowanych do robót ziemnych, prac górniczych, prac związanych z pozyskiwaniem drewna oraz w transporcie drogowym i w zastosowaniach rolniczych.
FUCHS AGRIFARM UTTO MP to wielofunkcyjny olej przekładniowo - hudrauliczny stosowany w przekładniach i układach przekładniowo-hydraulicznych ze zintegrowanymi mokrymi hamulcami, sprzęgłami i mechanizmami różnicowymi.